سرپرست پیشتازان و مربیان خوزستان در اردوی ملی خبر داد: :

کسب ۴نشان افتخار توسط پیشتازان دختر خوزستان

تهران (پانا) - فریبا باورساد از کسب ۴ پرچم افتخار توسط پیشتازان دختر خوزستان در حیطهٔ خلاقیت و نوآوری،نظم و قانونمندی ،دیانت و شور و نشاط خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۹۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۴نشان افتخار توسط پیشتازان دختر خوزستان

باورساد در گفت و گویی کوتا ه با خبرنگار پانامستقر در اردوی ملی به ارایه گزارشی از عملکرد پیشتازان خوزستان پرداخت

۱.حضور پیشتازان دختر خوزستان را دراردوی ملی تهران چطور ارزیابی میکنید ؟
به لطف و یاری خدای بزرگ اردوی امسال پیشتازان هم مانند سالهای گذشته بسیارخوب و پربار برگزارشد.
وآموزش های لازم در حیطهٔ پنج مهارت اردویی به بچه ها عرضه شد که البته درقالب آزمون های تیمی و گروهی بربار دانش پیشتازان افزوده گردید و همین آزمون های تیمی و گروهی نکتهٔ برجسته ای بود که ارزش اردوی امسال را یک درجه از اردوهای گذشته بالاتر بود.

۲-چه فعالیتهای تاکنون پیشتازان خوزستان انجام داده اند و چه رتبه هایی را کسب کرده اند؟

درحیطهٔ فعالیت های آموزشی و مهارتی،مهارت صف جمع،ساخت پروژه،امداد و نجات،مخابره و جهت یابی و فریاد شادی را پیشتازان دخترانجام دادند.
درحیطهٔ فعالیت های فرهنگی،شرکت در نماز های جماعت روزانه،، محفل انس باقرآن،رادیو اردو و شرکت در مراسم صبگاهی افتتاحیه و اختتامیه و مراسم جنگ شادی و شام وحدت،شرکت در مراسم ورزشی مسابقات و بازی های گروهی که بچه های خوزستان به لطف و همت مربیان محترم توانستند در طی این دو روز ۴ پرچم افتخار در حیطهٔ خلاقیت و نوآوری،نظم و قانونمندی،دیانت و شور و نشاط را کسب کردند و همچنین نقش بسیار ارزنده ای در آزمون های تیمی ایفا کردند.درپایان شرکت مستقیم پیشتازان دختر خوزستان در قسمتهای مختلف برنامه های افتتاحیه درمانور بزرگ اردو مثل رژه،فریادش،ساخت پروژه و بیان احساس که نشانهٔ فعال و اکتیو بودن دانش آموزان پیشتاز عزیز استان خوزستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار