سیدحسن خمینی :

با چنگ زدن به ریسمان الهی ، سعادت دنیوی و اخروی را از آن خود کنیم/ آینده کشور در بالین دختران رشد می کند

قم (پانا)- سید حسن خمینی در جمع دانش آموزان پیشتاز دختر سعادت دنیوی و اخروی را چنگ زدن به ریسمان الهی و تمسک به آن خواند.

کد مطلب: ۸۴۹۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
با چنگ زدن به ریسمان الهی ، سعادت دنیوی و اخروی را از آن خود کنیم/ آینده کشور در بالین دختران رشد می کند

سید حسن خمینی ضمن حضور در اردوگاه شهید باهنر تهران و برگزاری نماز جماعت در بین دانش آموزان پیشتاز دختر سازمان دانش آموزی اظهار داشت: امشب شب مبارکی است و بسیار خرسند و مفتخر هستم که در جمع تمامی شما خواهران دانش اموز و عضو فعال پیشتاز استان ها هستم و از مسئولان برگزاری این مراسم کمال تشکر را دارم و ممنونم از این گه این توفیق را نصیب بنده کردند که در بین شما قرار گیرم.
نوه امام راحل ضمن تبریک اعیاد به تمامی دانش اموزان پیشتاز تصریح کرد: واقعیت این است که جامعه ما بیش از هر چیز به مادرانی مثل شما نیازمند است و اگر جامعه ای زیبا جلوه کند بیانگر این است که مادران زیبایی دارد و به تربیتی باز می گردد که از ابتدا در بالین مادران شروع می شود و به طور کلی هویت آینده کشور ما قابل حدس است و اگر بخواهیم بدانیم آینده جامعه ما چگونه و از آن کیست باید ببینیم و رصد کنیم که دختران امروزی ما چگونه دخترانی هستند، اللخصوص در این بازۂ زمانی که نقش مادران پر رنگ شده است.
وی در ادامه در خصوص اهمیت نقش مادران در جامعه تأکید کرد: تمامی خانواده ها در پیرامون مادران رشد و نمو می کند و هر چه بیشتر در تربیت خود بکوشید ،تربیت نسل آینده خود را تضمین کرده اید.
تولیت آستان امام خمینی (ره) در ادامه افزود: ما با لطف الهی می توانیم به بقا نگاه کنیم و تمامی ما در زندگی فراز و فرودهای زیادی خواهیم داشت و اگر با خود در این فراز و فرود ها قرار بگذاریم تا در طول زندگی با خدا رفاقت کنیم میتوانیم اینده خود را تضمین کنیم و این ارتباط ، ارتباطی است ارامش بخش که به زندگی ما هویت می بخشد و اگر رابطه بین خود و خدارا رابطه ای دوستانه بدانیم هیچ گاه رابطۂ بین ما و خدایمان هیچ گاه قطع نخواهد شد و باعث حفظ ارتباط خود با خدا بیش از پیش خواهیم شد وکسانی که به خداوند ایمان دارند ، خداوند نیز موهبت الهی نصیب او خواهد کرد و در چشم همگان عزیز خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ریسمان ارتباطی بین خود و خدا را هیچ گاه رها نکنیم که سعادت دنیوی و اخروی در چنگ زدن به ریسمان الهی است.
/زهرا ماشااللهی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار