یاورمربی استان اصفهان: اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز به اتحاد و همدلی در کشور کمک می‌کند

تهران (پانا) - یاورمربی استان اصفهان آشنایی قومیت‌های مختلف با همدیگر در اردوی ملی را یکی از مهمترین ویژگی‌های این اردوها و آن را باعث همدلی و اتحاد کشور دانست.

کد مطلب: ۸۴۹۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
یاورمربی استان اصفهان: اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز به اتحاد و همدلی در کشور کمک می‌کند

شیما یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری پانا درباره عملی شدن شعار سازمان دانش‌آموزی در اردوهای ملی گفت: «اردوهای ملی نشان‌دهنده شعار سازمان یعنی همدلی، هم‌فکری و همکاری است. وقتی چنین اردوهایی برگزار می‌شود بچه‌ها می‌توانند با اتحاد در کنار یکدیگر این شعار را عملی کنند و روزهای خوبی را رقم بزنند»

او درباره برگزاری اردوها به صورت ملی ادامه داد: «یکی از مزیت‌های بارز اردوهای ملی این است که با قومیت‌های دیگر آشنا می‌شویم، کشورمان قومیت‌های مختلفی دارد. وقتی دانش‌آموزان در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند با آداب و رسوم و روحیات و اخلاق هم آشنا می‌شوند و این موضوع می‌تواند به اتحاد و همدل بودن در کشور کمک کند.»

یاورمربی استان اصفهان افزود: «سازمان دانش‌آموزی مهارت‌هایی مختلفی را در اردوها به دانش‌آموزان می‌آموزد که در بسیاری از مواقع در زندگی به درد دانش‌آموزان می‌خورد. ما با یادگیری این مهارت‌ها آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که چگونه در زندگی آینده گره از مشکلاتمان بگشاییم.»

یوسفی در ادامه درباره یکی از مهارت‌های اردوی ملی یعنی فریاد شادی، گفت: «مهارت فریاد شادی که در اردوی ملی آموزش داده می‌شود به من آموخت که شاد بودن مهمترین اصل زندگی است، یا به عنوان مثال مهارت امداد و نجات به ما نشان داد که اگر پزشک هم نباشیم در برخی مواقع می‌توانیم جان یک نفر را نجات دهیم و امیدوارم دانش‌آموزان زیادی به تشکل پیشتازان بپیوندند و بتوانند از این مهارت‌ها بهره ببرند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار