استاندار فارس:

توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی گامی موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

شیراز (پانا) - استاندار فارس با اشاره به معضلات و ناهنجاری های موجود در جامعه، بر لزوم توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی در همه مناطق استان تاکید کرد و گفت: ترویج فعالیت های فرهنگی، ورزشی و مذهبی در جامعه به ویژه برای جوانان و نوجوانان گام موثری در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.

کد مطلب: ۸۴۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی گامی موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

اسماعیل تبادار در سفر روز دوشنبه خود به شهرستان لارستان در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری لطیفی با بیان اینکه دیار لارستان نماد وحدت و همدلی در استان فارس است، این وحدت را سرمایه ای بزرگ دانست و افزود: در این شهرستان اهالی تسنن و تشیع با برادری و وحدت و همگرایی زندگی می کنند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه در پرتو وحدت مردمان لارستان شاهد آرامش، آسایش و امنیت در منطقه هستیم، گفت: همه ما باید قدر این وحدت را بدانیم و برای تقویت و گسترش آن به عنوان امری اساسی در جامعه تلاش کنیم.
مهندس تبادار همچنین مردم دیار بزرگ لارستان را افرادی خیر و نیک اندیش دانست و با اشاره به حضور خیران در عرصه های مخلف آموزشی، فرهنگی، درمانی و... افزود: مسئولان باید در راستای تکریم این انسان های نیک اندیش ارتباط و مراوده خود با آنها را افزایش دهند.
وی ابراز امیدواری کرد با اهتمام روزافزون مسئولان و همراهی و همدلی مردم شریف شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شهرستان در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی و اشتغالزایی در کنار توسعه فرهنگی، آموزش و خدماتی باشیم.
همزمان با هفته دولت 114 پروژه با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان در شهرستان لارستان به بهره برداری می رسد که مجتمع فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در زیربنایی به مساحت هزار و 380 متر مربع یکی از این 114 پروژه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار