اوقات فراغت یکی از مباحث پررنگ تابستان در آموزش و پرورش

شهرری (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت:در آموزش وپرورش برنامه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها بحث اوقات فراغت و فعالیت های تابستانی بوده.

کد مطلب: ۸۴۹۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت یکی از مباحث پررنگ تابستان در آموزش و پرورش

بهروز نصیری در گفت گو با خبرنگار پانا گفت: تعدادی از مراکز و مدارس ما به عنوان پایگاه های اوقات فراغت انتخاب شده که برخی از آن مدارس ، کانون های تربیتی فرهنگی، سالن های ورزشی و پژوهش سراها که کار اوقات فراغت را انجام می دادند و در رشته های متنوعی از جمله رشته های ورزشی تفریحی، علمی و هنری تولید و اختراع کار می کردند.

وی در ادامه گفت: با کمک همکاران حوزه های مربوط، ما هر ساله جزو مناطق منتخب اوقات فراغت منطقه هستیم.
نصیری اظهار داشت: پروژه ی مهر یکی از مهمترین کار های آموزش و پرورش بوده و کار آن تعمیرات و زیبا سازی مدارس و سامان دهی نیروی انسانی و ثبت نام دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری افزود: در بحث نیروی انسانی یکی از چالش های بزرگ ما متاسفانه خارج بودن بعضی از مدارس از حاشیه و روستایی بودن آنان است که مشکل سرویس معلمان باعث شده است که تقاضای معلمان برای مدارس حاشیه‌ای کم باشد که همیشه با مشکلات زیاد سامان دهی نیروی انسانی مجبوریم از همکاران و معلمین عزیز خواهش کنیم با ما همکاری کنند چون ما در بخش های مختلف نیروی مازاد و یا کمبود نیروی انسانی داریم.

نصیری در پایان خاطر نشان کرد: به امید و یاری خدا مهر ماه را با نیروی انسانی تکمیل آغاز می کنیم و تلاش ما برای این است که بتوانیم سامان دهی خوبی داشته باشیم و سال تحصیلی قدرت مندی در سال جدید برای ما فراهم آید.

/خبرنگار: شیدا مشهور /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار