کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبر داد:

ساماندهی معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری(پانا)- کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری از پایان بررسی اولیه فرم های سازماندهی معلمان ورزش وامتیاز بندی آنها خبرداد.

کد مطلب: ۸۴۱۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری

ولی زاده در گفتگو با خبرنگار پاناشهرستانهای استان تهران با بیان اینکه فرم های سازماندهی قریب به اتفاق همکاران مورد بررسی دقیق قرار گرفته و به ترتیب امتیازبندی شده ، از اعمال ضوابط براساس معیارهای درنظرگرفته شده برای ساماندهی معلمان تربیت بدنی درسال تحصیلی ۹۸_۹۷ خبرداد.
وی در ادامه به جامع بودن معیارهای امتیاز دهی پیش بینی شده درفرم ها اشاره کرد و افزود : بندهای منظورشده تمام فعالیت ها و برنامه های تربیت بدنی درطول سال تحصیلی را پوشش می دهدوبراین اساس می توان به یک چارچوب مطلوب برای اولویت بندی انتصاب و سازماندهی همکاران درمدارس دست یافت.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از کمبود نیروی انسانی حوزه تربیت بدنی بویژه در بخش دبیران مرد ابراز نگرانی کرد و از پیش بینی تمهیداتی جهت تامین نیروی موردنیاز مدارس متوسطه دوم خبرداد که اجرایی شدن آن نیازمند حمایت و مساعدت مدیران و مسئولین استان و منطقه است.
ولی زاده خاطرنشان کرد: امکان انتخاب معلمان تربیت بدنی مدارس خاص نمونه دولتی،شاهد و هیات امنایی توسط مدیران این مدارس وجود دارد و مدیران می بایست معلم مورد نظر خود را طی نامه ای از واحد کارشناسی تربیت بدنی درخواست کنند.
وی تاکید کرد: بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش با توجه به اینکه سهمیه استخدامی نیروهای پیمانی سال 89 در رشته تربیت بدنی صرفاً به منظور بکارگیری در دوره تحصیلی ابتدایی در نظر گرفته شده، لذا ساماندهی این نیروها در سایر دوره های تحصیلی فقط به شرط وجود نیروی مازاد در دوره ابتدایی مجاز می باشد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار