3 شهر آذربایجان غربی جهت اجرای طرح سفیران سلامت انتخاب شد

ارومیه (پانا)- مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: در قالب یک برنامه 6 ماهه، طرح سفیران سلامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد سه شهر استان شامل ارومیه، چالدران و تکاب اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۴۹۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
3 شهر آذربایجان غربی جهت اجرای طرح سفیران سلامت انتخاب شد

حجت الاسلام اباذر بیگی مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: از 60 شهر کشور که طرح سفیران سلامت در آنها به اجرا در می آید، سه شهر مربوط به آذربایجان غربی است که باید از این ظرفیت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد.

وی بیان کرد: در 308 کانون فرهنگی هنری مساجد این سه شهرستان طرح سفیران سلامت اجرا می شود که از این تعداد 249 کانون مربوط به ارومیه، 43 کانون مربوط به شهرستان چالدران و 16 کانون مربوط به تکاب است.

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی اضافه کرد: طرح سفیران سلامت در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی از سوم مرداد و همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) آغاز شده است و تا 30 دی سال جاری مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه می یابد.

حجت الاسلام بیگی گفت: پیگیری و کاهش آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، زمینه سازی برای ایجاد نشاط اجتماعی و بسیج سرمایه های اجتماعی محلات مهمترین هدف اجرای این طرح به شمار می رود.

وی بیان کرد: اعتیاد، بیکاری، آسیب های اخلاقی، طلاق و آسیب های فضای مجازی از جمله معضلاتی است که در قالب این طرح برای پیشگیری از بروز آنها تلاش می شود.

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی ادامه داد: رده سنی 12 تا 20 سال مخاطب اصلی این طرح ابتکاری به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار