استاندار فارس: همراهی مسئولان و مردم کلید عمران و آبادانی شهر صدرا

شیراز (پانا) - استاندار فارس با تاکید بر ضرورت عمران و آبادانی شهر صدرا گفت: آینده این شهر بسیار امیدوار کننده است، صدرا اثرگذاری بسیاری در کارکرد شیراز و استان و حتی کشور دارد.

کد مطلب: ۸۴۸۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: همراهی مسئولان و مردم کلید عمران و آبادانی شهر صدرا

اسماعیل تبادار در مراسم افتتاح مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی شهر صدرا که همزمان با دومین روز از هفته دولت انجام شد، افزود: در هفته دولت با بیشتر شدن ارتباط مسئولان با مردم، از زبان آنها در جریان مسایل و مشکلات قرار می ‌گیرند و از سوی دیگر فرصتی برای معرفی و ارایه خدمات دولت در چارچوب نظام جمهوری اسلامی در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود‌.

نماینده عالی دولت در استان فارس با ابراز خرسندی از اقداماتی که در راستای عمران شهری صدرا در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: کنار گذاشتن حاشیه ‌ها و تقویت همراهی، هماهنگی و هم افزایی امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری، مجموعه عمران و توسعه صدرا و مردم شریف این شهر زمینه آبادانی بیش از پیش را فراهم کرده است.

تبادار با اشاره به افتتاح مرکز جامع نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی در شهر صدرا یادآور شد: این مرکز که با همت جمعی و همکاری مسئولان در شهرستان شیراز و شهرصدرا راه اندازی شده است، علاوه بر صدرا، شیراز و استان فارس، خدمات جامعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی به جنوب کشور ارایه خواهد داد‌.

وی با تاکید بر اینکه آینده شهر صدرا بسیار مناسب خواهد بود، این شهر را در ارایه خدمات مختلف گردشگری، درمانی، آموزشی و... به کلانشهر شیراز و استان فارس نیز بسیار موثر دانست‌.

استاندار فارس همچنین به وجود مراکز بسیار مهم با تاثیر بین المللی در شهر صدرا اشاره کرد و گفت: بیمارستان پیوند اعضا از جمله این مراکز است.

تبادار با بیان اینکه تقویت همدلی و هم افزایی مسئولان شهر صدرا زمینه تحقق بسیاری از خواسته‌های مردم در این شهر را فراهم کرده است، به اهمیت تکمیل راه‌های ارتباطی صدرا اشاره کرد و افزود: سه راه ارتباطی به منظور تقویت زیرساخت های حمل و نقل در دستور کار قرار گرفته که یکی از این راه ها به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت فاضلاب و سایر خدماتی که به نیازهای زیستی و بهداشتی شهروندان را تامین می کنند، گفت: ارایه اینگونه خدمات باید در اولویت خدمت رسانی به شهر صدرا قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس از متولیان و مسئولان شهر صدرا خواست علاوه بر توسعه عمران در حوزه های راه سازی به زمینه های دیگر توسعه همچون گردشگری، امور اجتماعی، فرهنگی و... نیز توجه داشته باشند .

تبادار بیان کرد: زمانی که مردم بدون تکلف از مسئولی تقدیر می کنند این مسئول باید با انگیزه و انرژی بیشتری به تحقق مطالبات مردم بپردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار