ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی کشور

۶ محور مواصلاتی مسدود است

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضع جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی را اعلام کرد و از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۸۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی کشور

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به وضع جوی جاده‌های کشور گفت: هم‌اکنون گرد و خاک و طوفان شن همراه با کاهش دید در استان سیستان و بلوچستان (محور های زابل-نهبندان و نهبندان-زاهدان) گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضع ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: هم اکنون جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر چهار، سد کرج و تونل پنج، شمال به جنوب محور کرج - چالوس محدوده‌های دزدبن، پل زنگوله و سه‌راهی دیزین، شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های نارنجستان تا تونل شماره یک و شنگلده و باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس بار ترافیکی نیمه‌سنگین گزارش شده است.

به گفته وی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

وی محورهای مسدود را نیز به شرح زیر اعلام کرد:

1-محور اولنگ -شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان.

2-محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز.

3-استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه منیمه مسدود شد و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

4- شمال استان خوزستان محور شوش -فتح‌المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل. (تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع است)

5-استان اردبیل محور گیوی - خلخال به علت نشست و رانش زمین مسدود شد و مسیر جایگزین محور خلخال -فیروزآباد است.

6-استان ایلام محور ایلام-اسلام آباد(تونل اربعین) به علت رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه مسدود شد و مسیر جایگزین محور قلاجه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار