نگاه ما به مسائل و معضلات جامعه باید تخصصی، علمی و مسئولانه باشد

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه نگاه ما به مسائل اجتماعی باید تخصصی، علمی و مسئولانه باشد، بیان کرد: با اقدامات اجتماعی می توان در تغییر رفتارهای نادرست و غلط و همچنین در کاهش پدیده های ناهنجار اجتماعی موثرتر ظاهر شد.

کد مطلب: ۸۴۸۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نگاه ما به مسائل و معضلات جامعه باید تخصصی، علمی و مسئولانه باشد

سردار "حسین رحیمی" در بازدید از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع کارکنان این معاونت، اظهارداشت: باید با برنامه ریزی، هدف گذاری دقیق و متناسب با نیاز های جامعه در راستای کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی گام برداریم.

وی با اشاره به اهمیت تقویت و گسترش مراکز مشاوره و مددکاری، خطاب به کارکنان معاونت اجتماعی فاتب، عنوان کرد: به هر میزان که در مراکز مشاوره فعال تر و پویا تر عمل شود، میزان ارجاع پرونده ها به مراکز قضائی کاهش یافته و با روش های غیر کیفری از طریق صلح و سازش، پرونده های انتظامی و قضائی را حل و فصل کنیم بطور حتم در کاهش اطاله دادرسی و کاستن از حجم کارهای پلیس دراین حوزه نقش قابل ملاحظه ای را ایفا می کنیم.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه نگاه ما به مسائل اجتماعی باید تخصصی، علمی و مسئولانه باشد، بیان کرد: با اقدامات اجتماعی می توان در تغییر رفتارهای نادرست و غلط و همچنین در کاهش پدیده های ناهنجار اجتماعی موثرتر ظاهر شد.

سردار رحیمی با اشاره به اهمیت آموزش همگانی و لزوم تربیت اساتید مجرب در این زمینه، خاطر نشان کرد: لازم است نیاز سنجی های دقیقی در مناطق مختلف تهران صورت بگیرد و متناسب با جرایم و آسیب های هر منطقه برنامه ریزی مناسب در حوزه آموزش همگانی انجام شود .

وی با تاکید بر اینکه مراکز مشاوره و مددکاری از اهمیت و تاثیر بالایی برخوردار هستند، افزود: هر چه کار آمدی مراکز مشاوره و مددکاری افزایش یابد به همان میزان جرایم و آسیب های اجتماعی سیر کاهشی پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه اطلاع رسانی از جمله بخش های راهبردی هر سازمانی محسوب می شود، گفت: لازم است در حوزه اطلاع رسانی با تعامل خوب و مناسب با خبرنگاران به گونه ای عمل شود که تلاش های صورت گرفته در حوزه های مختلف انتظامی و ترافیکی به خوبی منعکس شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر اهمیت مرکز مطالعات و برآوردهای اجتماعی، عنوان کرد: با مطالعه و بررسی میزان دقیق و علمی جرایم ،آسیب ها، معضلات و ناهنجاری های اجتماعی بهتر می توان به حل و فصل این گونه مسائل و موضوعات پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار