به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت:

حضور مسئولین نهاد کتابخانه های استان قم در خبرگزاری پانا

قم (پانا)- با هدف آشنایی و تقدیر و تشکر از خبرنگاران فعال در خبرگزاری پانای استان قم مسئولین اداره کل نهاد کتابخانه های استان قم به خبرگزاری پانا رفتند.

کد مطلب: ۸۴۷۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور مسئولین نهاد کتابخانه های استان قم در خبرگزاری پانا

پیش از ظهر امروز میرزایی معاون اداره کل نهاد کتابخانه های قم به همراه افشاری مسئول روابط عمومی و تنی چند از مسئولین این اداره کل از خبرگزاری پانا بازدید کردند.

در این دیدار که پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی و جنتی سرپرست خبرگزاری پانای استان قم نیز حضور داشتند: پورمحمدیان ضمن تشکر از حضور مسئولین جهت برقراری تعامل دو سویه و سازنده بین ادارات و خبرگزاری ها نقش کتاب را در زندگی انسان ارزنده دانست و خواستار توجه بیش از پیش مسئولین نهاد جهت سوق دادن دانش آموزان به سمت کتابخوانی شد.

رئیس سازمان دانش آموزی گفت: امروز دانش آموزان تشنه خوراک روحی هستند که با مدیریت درست و فراهم کردن امکانات می توان به این مهم دست پیدا کرد.

میرزایی معاون اداره کل نهاد کتابخانه های استان قم نیز ضمن تشکر از خبرگزاری پانا جهت پوشش به موقع و بسیار مطلوب اخبار از آمادگی جهت برقراری تفاهم در خصوص کتابخوانی سخن گفت و افزود: امروز همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم موانع موجود در جهت کتابخوانی را مرتفع سازیم.

شایان ذکر است در پایان این بازدید از خبرنگاران پانا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار