مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد:

آموزش و پرورش و حوزه های علمیه ، بالاترین و با ارزش ترین نهاد های آموزشی

بیرجند (پانا) - مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش و دبیر کمیته همکاریهای آموزش و پرورش و حوزه های علمیه با اشاره به اینکه براساس سخن ائمه اطهار جایگاه علم در بسط آگاهی جوامع بسیار زیاد است ، گفت: آموزش و پرورش و حوزه های علمیه مهمترین نهاد های آموزشی کشور هستند که نیازمند تعاملات گسترده اند.

کد مطلب: ۸۴۶۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش و حوزه های علمیه ، بالاترین و با ارزش ترین نهاد های آموزشی

حجت الاسلام سید مجتبی ملکی مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش و دبیر کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه صبح امروز در دومین جلسه کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 46 هزار معلم ، دانش اموز و روحانی شهید گفت: بر اساس سخن ائمه معصومین ، دین گستردگی زیادی دارد که باید در آن روشنگری انجام شود و در غیر این صورت، هر فردی با برداشت خود عمل می کند.

دبیر کمیته همکاریهای آموزش و پرورش و حوزه های علمیه با اشاره به اینکه جایگاه علم در بسط آگاهی جوامع بسیار زیاد است ، گفت: آموزش و پرورش و حوزه های علمیه مهمترین نهاد های آموزشی کشور هستند که نیازمند تعاملات گسترده اند.

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: با توجه به اینکه 40 میلیون نفر در کشور به انواع و طرق مختلف درگیر آموزش هستند ، باید به امر آموزش توجه ویژه ای شود چرا که طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اگر دشمن بتواند به قلب و ذهن دانش آموزان نفوذ کند، دیگر نیاز به سلاح و جنگ افزار برای براندازی نظام نخواهد داشت.

وی ادامه داد:در جامعه امروزی اگر می خواهیم اسلام و انقلاب را نگه داریم ، باید به اموزش و پرورش مراجعه کنیم تا توان حفاظت و حراست از دین را داشته باشیم .

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اصل اساسی مشارکت تصریح کرد:باید با به کارگیری این اصل مهم ، توطئه های دشمن را خنثی کنیم و دانش آموزان را به حیات طیبه برسانیم که وظیفه این امر به عهده حوزه های علمیه است و این نهاد و آموزش و پرورش ، درصدر مسئولیت آموزش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار