سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

20 هزار دانش آموز خراسان جنوبی در تشکلات دانش آموزی عضو هستند

بیرجند (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: قریب 20 هزار دانش آموز دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی عضو تشکلات دانش آموزی هستند.

کد مطلب: ۸۴۴۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
20 هزار دانش آموز خراسان جنوبی در تشکلات دانش آموزی عضو هستند

علی اصغر موسوی کیا ظهر امروز در دیدار با دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا، اظهار کرد: یکی از نقاط قوت سازماند دانش آموزی خراسان جنبی قدرت تعامل بالای این سازمان با نهادها، دستگاه های اجرایی و مردم است که این مهم با تلاش خبرنگاران جوان دو چندان شده است.

وی، از حوزه ی اطلاع رسانی و خبر به عنوان حوزه ای سخت و صعب یا د کرد و ادامه داد: اشرافیت علمی، صداقت در تحریر، تنظیم و ارسال اخبار لازمه موفقیت و محبوبیت خبرنگاران است.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که خبرنگاران پانای خراسان جنوبی افسران جنگ نرم مدارس در حوزه اطلاع رسانی به شمار می روند، خطاب به خبرنگاران پانا تصریح کرد: شما باید با سلاح قلم خود از مرزهای فکر و اندیشه دانش آموزان استان پاسداری و صیانت نمایید.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمن با توسل به حربه ها، توطئه ها و ترفند های مختلف به دنبال پاشیدن بذر یأس و نا امیدی در جامعه، ایجاد تفرقه و به آشوب کشیدن ایران اسلامی است، شما باید با درج اخبار موثق و متنوع و مبتنی بر صداقت و واقعیت این نقشه شوم دشمنان قسم خورده انقلاب را نقش بر آب نمایید.

موسوی کیا، از خبرنگاران به عنوان زبان گویای جامعه یاد کرد و ابراز داشت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین باید خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه خدمات ارائه شده در نظام تعلیم و تربیت را به مردم انتقال داده و از طرف دیگر نیز مشکلات عملکردی از دید جامعه را به گوش مسئولین برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار