استاندار آذربایجان غربی از شمشمیربازان ملی پوش تجلیل کرد

ارومیه (پانا)- استاندار آذربایجان غربی از سه شمشیرباز ملی پوش ارومیه ای تجلیل کرد و حضور آنان در ترکیب تیم های ملی و افتخارآفرینی در میادین آسیایی و جهانی را افتخاری برای جامعه ورزش استان دانست.

کد مطلب: ۸۴۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان غربی از شمشمیربازان ملی پوش تجلیل کرد

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در دیدار با طاهر عاشوری، سکینه نوری و در غیاب الهه قهرمانی (به دلیل حضور در اردوی تیم ملی) افزود: خبر انصراف طاهر عاشوری از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا خبر تاسف باری برای جامعه ورزش کشور و استان بود که از شنیدن آن ناراحت شدیم.

وی ادامه داد: انتقاد ورزشکاران ملی پوش از مسوولان کشور و استان حق مسلم آنان است زیرا با این روش می توانند نیازها و خواسته های خود را به گوش مسوولان برسانند تا با حل برخی سوء تفاهم ها، رضایت نسبی قهرمانان به نوعی حل و فصل شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: بدون شک قدم گذاشتن در حوزه قهرمانی و ورزش حرفه ای سختی فراوانی دارد و یک ورزشکار ملی پوش نباید به راحتی میدان را ترک کند.

شهریاری ادامه داد: یک قهرمان ورزشی برای رسیدن به موفقیت و اثبات شایستگی های خود باید در صدد رفع ناملایمات و موانع پیش رو باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تمام تلاش این اداره کل حمایت از ورزشکاران قهرمان و ملی پوش است و مسوولان استانی در حد توان سعی می کنند تا آنان را مورد حمایت های مادی و معنوی قرار دهند.

عبداالله چمن گلی افزود: شنیدن درد و دل ورزشکاران و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه ذاتی اداره کل ورزش و جوانان است ولی ما نیز تابع ضوابط و مقرارت خاص اداری هستیم و بر حسب بودجه اندکی که در اختیار داریم باید برابری در بین تمامی قهرمانان و ملی پوشان استان را رعایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار