مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد: امسال دو جشنواره تئاتر در استان یزد برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد١٤ تا ١٦ شهریور و جشنواره ملی تئاتر خیابانی اول تا ٤ آذر ماه برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۴۶۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد: امسال دو جشنواره تئاتر در استان یزد برگزار می شود

"مجید جوادیان زاده" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اعلام این خبر افزود:شهر یزد امسال میزبان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد و دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان چتر زندگی است.
وی گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد١٤ تا ١٦ شهریور و جشنواره ملی تئاتر خیابانی اول تا ٤ آذر ماه برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد جشنواره تئاتر استانی در یزد در راستای گسترش و توسعه این هنر انسان ساز در استان و به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات نمایشی از طریق تأکید بر اجراها ی عمومی و بازیابی و افزایش مخاطبان تئاتر و نیز رشد کیفی آثار نمایشی در جریان اجراهای متعدد و متعاقباً معرفی بهترین آثار نمایشی به دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر فجـر برگزار می شود .
جوایان اظهار داشت:جشنواره تئاتر استانی در یزد بر اساس اجرای عمومی سالانه و در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار خواهد شد.
وی همچنین در مورد دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان چتر زندگی اعلام کرد:این جشنواره با محوریت خانواده برپا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار