با امضای تفاهم‌نامه میان وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و کشور صورت گرفت

مشکل ثبت شناسه سمن‌های حوزه جوانان پس از 10 سال رفع شد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل ثبت شناسه سمن‌های حوزه جوانان پس از 10 سال خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مشکل ثبت شناسه سمن‌های حوزه جوانان پس از 10 سال رفع شد

امید محدث در گفت‌وگو با پانا با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و کشور برای حل مشکل سمن‌های حوزه جوانان گفت: بیش از 10 سال بود که وزارت کشور از اعطای شناسه ملی و ثبت حقوقی سمن‌های حوزه وزارت ورزش و جوانان به دلایل مختلف امتناع می‌کرد. ما از ابتدای حضورمان در معاونت جوانان و شخص آقای تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان این وعده را دادیم که این مشکل را حل می‌کنیم.

وی افزود: کمتر از یکسال که در معاونت جوانان مستقر شدیم، تلاش‌های ما منجر به تفاهم‌نامه‌ای بین وزرای ورزش و کشور شد و بر اساس این تفاهم‌نامه، وزارت کشور سمن‌های حوزه جوانان را به رسمیت می‌شناسد و برای آنها شناسه ملی و ثبت حقوقی را انجام می‌دهد.

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: اتفاق خوبی که در این تفاهم‌نامه افتاده است اعطای شخصیت به سمن‌ها حوزه جوانان است به این معنی که سمن‌های حوزه جوانان به عنوان شخصیت حقوقی پذیرفته شده است و این مشکل بعد از 10 سال اتفاق افتاده است که امیدواریم اتفاقات خوبی در حوزه جوانان شکل بگیرد.

محدث درباره زمان اجرای این مفاد این تفاهم‌نامه نیز گفت: تفاهم‌نامه به امضای دو وزیر رسیده است و کارگروه مشترکی برای هماهنگی‌های دو وزارتخانه طی هفته آینده تشکیل خواهد شد و از لحظه‌ای که دو وزیر امضا کردند، تفاهم‌نامه قابل اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار