در گفت‌وگو با پانا

شناسه ملی و کد حقوقی برای 2 هزار سمن صادر می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان گفت قرار است طبق تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور برای دو هزار سمن فعال در حوزه جوانان، شناسه ملی و کد حقوقی صادر شود.

کد مطلب: ۸۵۳۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسه ملی و کد حقوقی برای 2 هزار سمن صادر می‌شود

امید محدث در گفت‌وگو با پانا درباره روند صدور شناسه سمن‌های حوزه جوانان با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان وزارتخانه‌های ورزش و کشور گفت: اخیرا تفاهم‌نامه‌ای بین وزارتخانه‌های کشور و ورزش و جوانان از سوی دو وزیر مربوط امضا شد و قرار شد طبق این تفاهم‌نامه، سمن‌های حوزه جوانان به رسمیت شناخته شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: همچنین طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد وزارت کشور برای همه تشکل‌های جوانان شناسه ملی و کد حقوقی صادر کند و قرار شد این اتفاق طی دو ماه بعد از انعقاد تفاهم‌نامه انجام شود. بر این اساس دو هزار سمنی که در حوزه جوانان فعال هستند و از وزارت ورزش و جوانان اعتبارنامه دریافت کرده‌اند دارای شناسه ملی و کد حقوقی خواهند شد.

وی درباره تعداد سمن‌های حوزه جوانان نیز گفت: در حوزه جوانان دو هزار سمن در کشور وجود دارد و از ما اعتبارنامه دریافت کردند. تعداد سمن‌های حوزه جوانان تا قبل از دولت یازدهم و دوازدهم کمتر از 100 سمن بود که در طول پنج سال گذشته این تعداد به دو هزار سمن رسیده است.

محدث خاطرنشان کرد: تعهد کرده‌ایم تا پایان دولت دوازدهم تعداد سمن‌های حوزه جوانان را به 5 هزار سمن برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار