حمایت مرکز هنرهای نمایشی از جریان تئاترمقاومت در کشور

تهران (پانا) - سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح و سرپرست انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس با مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی دیدارو گفتگو کردند.

کد مطلب: ۸۴۵۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت مرکز هنرهای نمایشی از جریان تئاترمقاومت در کشور

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح دراین دیدار که درمرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد شهرام کرمی ضمن تبریک انتصاب محسن سلیمانی فارسانی به سمت سرپرستی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس ، برحمایت همه جانبه مرکزهنرهای نمایشی ازجریان تئاترارزشی و انقلابی تاکید کرد و گفت:جریان و نهضت فراگیر تئاترانقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت یک حرکت فراجناحی و فراحزبی است و همه ما باید به آن به عنوان یک ژانرملی و یک دستاورد بسیارارزشمند نگاه کنیم.
وی افزود:به نظر بنده که همیشه دفاع مقدس برایم دغدغه بوده است ،باید به عنوان یک مقوله هدفمند اثرگذار و استراتژیک به تئاترمقاومت بنگریم و همه امکانات مادی ، معنوی و انسانی رابرای تقویت و توسعه این جریان پای کارآورد.
کارگردان نمایش بلوطهای تلخ افزود : مرکز هنرهای نمایشی آمادگی کامل دارد تا ازاین جریان ارزشمند حمایت کافی و لازم را به عمل آورد و اصولا این کار را وظیفه خود میداند و از هرگونه کمک و مشاوره ای درخصوص اعتلای این حرکت دریغ نخواهیم کرد.
محمد حبیبی مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح نیز برلزوم تقویت زیرساخت ها و توسعه کمی و کیفی تئاترمقاومت در سراسر کشورتاکید نمود واز آمادگی بنیاد فرهنگی روایت فتح به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین سازمان های حامی فرهنگ و هنر انقلاب و دفاع مقدس برای مشارکت و حمایت تئاترمقاومت خبرداد.
محسن سلیمانی فارسانی سرپرست انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس نیز به برنامه های جدید و دردست اقدام انجمن اشاره کرد و گفت:قصدداریم به یاری خدا و با کمک و همفکری کلیه هنرمندان جوان متعهد،اساتید ارزشمند و پیشکسوتان گرانقدر حوزه تئاتر دفاع مقدس و انقلاب باردیگر تئاتر دفاع مقدس را جایگاه واقعی و شان اصلی خود برسانیم که برای تحقق این امر مستلزم همیاری و همکاری ویژه سازمان ها و نهاد های ذی ربط و هم سو و در راس آن مرکز هنرهای نمایشی به عنوان متولی اصلی تئاتردر کشور، هستیم.
وی افزود:خوشبختانه جای امیدواری بسیار است که با حضور شهرام کرمی در راس هرم مدیریتی تئاترکشور که خود از قدیمی ترین نویسندگان و کارگردانان تئاتردفاع مقدس می باشد این جریان به زودی به دوران اوج و شکوه خود بازگردد و اتفاقات خوبی دراین خصوص رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار