سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد

تهران (پانا) - محسن سلیمانی فارسانی نویسنده ،کارگردان و بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون کشور، ازسوی سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح به عنوان سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب و معرفی شد.

کد مطلب: ۸۴۳۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد

به گزارش روابط عمومی بنیادفرهنگی روایت فتح، محمد حبیبی سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح، طی حکمی محسن سلیمانی رابه عنوان سرپرست جدید انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب نمود.
در قسمتی از این حکم آمده است: امید است با یاری و اتکا به ذات حضرت احدیت(جل جلاله) و تعامل سازنده و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود درعرصه تئاترکشور و بهره گیری مناسب از امکانات مادی و معنوی در اعتلای کمی و کیفی و رشد روزافزون جریان عظیم تئاترمقاومت در صحنه های داخلی و خارجی کوشا ، موثر و موفق باشید.
محسن سلیمانی فارسانی متولد 1348فارسان ، دارای مدرک کارشناسی کارگردانی ازدانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد و سابقه نویسندگی ،کارگردانی و بازی در نمایش های مختلف و چندین مجموعه تلویزیونی و سینمایی در کارنامه هنری وی به چشم می خورد.
معاونت هنری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ، عضویت در شورای تخصصی تئاتر سازمان بسیج ، داوری و مدیریت اجرایی در جشنواره های متعدد داخلی همچون جشنواره تئاتربسیج ، جشنواره تئاتر مقاومت و جشنواره بین المللی تئاترفجر از جمله سوابق وی درعرصه هنرهای نمایشی کشور به شمار می رود.
گفتنی است پیش از این محمد حبیبی به عنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب شده بود که با استعفای احسان محمد حسنی جایگزین وی در سمت مدیریت بنیاد فرهنگی روایت فتح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار