مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

ارسال 91 قلم کالای مورد نیاز هنرستان ها به ادارات آموزش وپرورش مناطق و نواحی استان

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت بمنظور کیفیت بخشی فعالیت ها و خدمات در حوزه فنی و حرفه ای و کاردانش 91 قلم کالای مورد نیاز هنرستان به مناطق و نواحی استان ارسال خواهد شد.

کد مطلب: ۸۴۵۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 91 قلم کالای مورد نیاز هنرستان ها به ادارات آموزش وپرورش مناطق و نواحی استان

احمد ناصری در دومین جلسه پروژه مهر 97 با اشاره به روند بدون چالش ثبت نام دانش آموزان در استان اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که در مناطق و نواحی استان صورت گرفته ، ثبت نامی آرام و بدون چالش را پشت سر گذاشته ایم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: بمنظور رضایت والدین نواحی یک و دو اردبیل نسبت به ثبت نام دانش آموزان جوار مدارس هیات امنایی بررسی مجدد انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر استفاده مدیران و روسای نواحی و مناطق از ظرفیت خیرین، تصریح کرد: همچنان نیازمند خیرین نیکوکار استان هستیم تا در راستای آماده سازی مدارس ، آموزش و پرورش را یاری نمایند.

دبیر پروژه مهر 97 استان نیز در این جلسه از برگزاری مانور بازگشایی مدارس روز یکشنبه 25 شهریورماه سال جاری خبر داد و خاطر نشان ساخت: اکیپ های نظارتی و ارزیابی ضمن حضور در مدارس سطح استان معایب و کاستی های موجود را احصا خواهند کرد تا این نواقص تا بازگشایی مدارس رفع شوند.

علی ورودی با تاکید بر اینکه روز اول مهر هیچ مدرسه و کلاسی بدون معلم نخواهد بود، گفت: با توجه به اینکه 10 روز اول مهرماه سرویس مدارس والدین را با چالش های جدی مواجه می کند، بنابراین برنامه ریزی در این خصوص از شروریات است.

وی همچنین از مدیران و روسای مناطق و نواحی خواست تا متناسب با نرخ آمار افزایشی جدید دانش آموزان میز، نیمکت و صندلی توزیع گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار