فرماندار اردبیل:

ظرفیت خیران برای راه‌اندازی فضاهای آموزشی در شهرک‌های جدید اردبیل بکارگیری شود

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت: نیاز است با ظرفیت خیران در شهرک‌های جدید فضاهای آموزشی و علمی راه‌اندازی شود.

کد مطلب: ۸۳۹۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت خیران برای راه‌اندازی فضاهای آموزشی در شهرک‌های جدید اردبیل بکارگیری شود

جواد زنجانی در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت : نیاز است با ظرفیت خیران در شهرک‌های جدید فضاهای آموزشی و علمی و عملی راه‌اندازی شود که باید در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود .

وی با اشاره به این که برخی شهرک‌های جدید نیازمند فضاهای آموزشی و علمی هستند گفت: انتظار می‌رود آموزش و پرورش، نوسازی و دیگر مجموعه‌ها به این مسئله ورود کنند و ظرفیت‌ خیران را نیز در نظر بگیرند .

فرماندار اردبیل بیان کرد: خیران اردبیلی گام بزرکی در احداث فضاهای آموزشی و علمی برداشته‌اند و تلاش و زحمات خیران در توسعه فضاهای علمی و آموزشی شایسته تجلیل است که ما نیز به نوبه خود از ظرفیت خیران تشکر و قدردانی می‌کنیم .

زنجانی تصریح کرد: آموزش و پرورش رسالتی خطیر و حساس در تربیت نیروهای نخبه و کاردان دارد چرا که دانش‌آموزان هستند که آینده کشور را تشکیل می‌دهند و باید فضاهای آموزشی و علمی استاندارد برای آنان فراهم شود .

وی تصریح کرد: نیاز است آموزش و پرورش و دستگاه‌های متولی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کنند تا دانش‌آموزان دغدغه‌ای نداشته باشند و به نحو احسن از تعطیلات استفاده کنند .

فرماندار اردبیل بیان کرد: ایجاد فضاهای آموزشی و علمی در مناطق محروم اولویت اساسی که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده و انتظار می‌رود بیش از این نیز مضاعف شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار