معاون آموزش دوره متوسطه ناحیه یک کرج مطرح کرد:

هنرستان ها باید مدرسه زندگی باشند.

معاون آموزش دوره متوسطه ناحیه یک کرج از برگزاری اولین گردهمایی تخصصی مدیران فنی و حرفه ای و کارو دانش ناحیه یک در سال 96 خبرداد

کد مطلب: ۶۷۷۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

روناک همدانی معاون آموزش متوسطه ناحیه درگفتگو با خبرنگارپانا گفت: اولین جلسه تخصصی مدیران فنی و حرفه ای و کارو دانش به منظور برنامه ریزی فعالیتهای آموزشی مدارس درسال تحصیلی جدید برگزارشد

همدانی براهمیت اجرای مراسم صبحگاهی و تشویق دبیران به حضوردر مراسم صبحگاه ،تشکیل کمیته هدایت تحصیلی در آبان ماه، کنترل دفاتر ارزشیابی دبیران مقایسه هر دانش آموز با خودش و تقدیر به صورتهای مختلف، نظارت بالینی از کلاسهای درس و پرهیز از حاشیه و هراس از کار تیمی در هنرستان ها تاکید نمود .

دبیر پروژه مهر ناحیه یک کرج، افزایش سلامت جسمی و روانی دانش آموز، خرد جمعی در تصمیم سازی، پیشرو در رویکردهای آموزشی، تربیت جامع و متعادل دینی، یاد گیرندگی و تغییر ناپذیری -توانمند سازی معلمان و کارکنان، صداقت و شفافیت در فعالیتها را از ویژگیهای مدرسه زندگی برشمرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با دستور کار قرار دادن 7 اصل بالا در هنرستان ها ، زمینه حضور دانش آموزان بیشتری را در این مدارس با رویکرد آموزش های مهارتی فراهم آوریم.

در ادامه احد عذیری معاون پژوهش ناحیه و فرزاد بحریاری مسئول حراست نکاتی در رابطه با سازمان عملی مدرسه و حفاظت پرسنلی و اسناد و آزمون بیان کردند.

درادامه جلسه کارگروه های تخصصی برای مدیران به صورت مجزا برگزار شد و مدیران در خصوص درصد نرخ فارغ التحصیلی، توسعه پایه دهم، تغییر رشته، تکرار پایه و ... مدیران توجیه شدند.

در پایان جلسه آیین تجلیل از مدیران بازنشسته و انتقالی به نواحی دیگر برگزار گردید و از باقرنژاد، غلامی و لطفی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار