مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح: جامعه فرهنگی کشور نمادی برای آینده ای روشن در جامعه است

یاسوج (پانا) - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمدگفت: جامعه فرهنگی کشور نمادی برای آینده ای روشن در جامعه است و فرهنگیان به عنوان قشری مهم از جامعه نقش بسزایی در تربیت آیندگان فردا دارند.

کد مطلب: ۸۴۴۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح: جامعه فرهنگی کشور نمادی برای آینده ای روشن در جامعه است

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر، در نشست صمیمی با فرهنگیان استان کهگیلوبه وبویراحمد گفت: امروز در جنگ اقتصادی با دشمن نیازمند نیروهای جوان و انقلابی در صدر مدیریت های بالایی جامعه هستیم تا بتوانیم با روحیه های جدید با دشمن بجنگیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان گفت: آمریکاییها وقتی فهیدند که نمی توانند با ایرانی اسلامی سر مقابله نظامی داشته باشند به جنگی از نوعی دیگر و در رمزه جنگ نرم با ایران شده اند وآن هم جنگی به نام جنگ اقتصادی است.

حسینی صدر با اشاره به اینکه دشمن در این جنگ چهار هدف اصلی را دنبال خواهد کرد کفت: اهداف دشمن در جنگ اقتصادی بی اعتبار کردن مسئولین نظام ، بدین کردن مردم نسبت به مسئولین،بی اعتباری نظام و خسته شدن مردم از این نظام را نشانه گرفته اند تا با این کار بتوانند به نقشه های شوم خود برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان ادامه داد: مسئولین در این زمینه باید کوشا باشند و با مبارزه با فساد سیستمی و افراد مفسد اقتصادی راههای نفوذ دشمن را بگیرند و به مردم نشان دهند که مسئولین نیز همانند مردم در مبرذازه با مفسدان اقتصادی پیشگام شده است.

حسینی صدر استفاده از نیروهای کار آمد را یکی از راههای برون رفت از جنگ اقتصادی دانست و گفت: مسئولین نظام باید نیروهای فشل و ناکارآمد را از بدنه مدیریتی کشور خارج کنند و نیروهای جوان و با ثبات را به جای آنها قرار دهند.

وی یکی دیگراز راههای برون رفت در این جنگ اقتصادی را جوان گرایی دانست و گفت:حضور جوانان انقلابی و با استعداد در بدنه دولتی و مسئولیت های بالا رتبه می تواند این فشلی را از برخی بدنه های مدیریتی دور کند که لازمه آن بهره بدن از سلایق جدید است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان گفت: دشمنان انقلاب همواره تلاش می کنند اعتمادزدایی ، سیاه نمایی و روح ناامیدی را در جامعه گسترش دهند.

حجت الاسلام حسینی صدر در همایش بصیرتی فرهنگیان در یاسوج گفت:مبارزه با فساد،برخورد با مسئولان ناکارآمد،اعتماد به جوانان،بسته شدن گلوگاه های فساد،نظارت مستمر بر عملکرد مدیرین ودستگاهها می توانند مردم را به آینده نظام امیدوار ودل گرمتر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار