معاون فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: یکی از مشکلات امروز جامعه عدم توجه به تربیت اجتماعی است

معاون فرهنگی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد : تربیت اجتماعی از مهمترین اهداف این اردوها است و یکی از مشکلات امروز جامعه عدم تحمل نظرات و عقاید یکدیگر است.

کد مطلب: ۸۴۰۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: یکی از مشکلات امروز جامعه عدم توجه به تربیت اجتماعی است

سید بهاء الدین ملک حسینی در مراسم افتتاحیه پیش اردوی ملی پیشتازان دختر کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه اردو از به یادماندنی ترین خاطرات ما است و شما هم سعی کنید از این روزها نهایت استفاده را ببرید.

ملک حسینی افزود : از هر شهرستان تعدادی از دانش آموزان حضور دارند که طی برگزاری یک رقابت سالم نفرات برتر انتخاب و به اردوی کشوری در تهران و نیشابور اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهداف فعالیت های سازمان دانش آموزی گفت : تربیت اجتماعی از مهمترین اهداف این اردوها است و یکی از مشکلات امروز جامعه عدم تحمل نظرات و عقاید یکدیگر است که متاسفانه ما می بینیم بسیاری از افراد بر سر کوچکترین موضوعات سریعا واکنش های تندی نسبت به هم نشان می دهند یا اینکه برخی در تحمل و ابراز عقاید دیگران پرخاشگری می کنند که این نشان دهنده لزوم توجه به تربیت اجتماعی است.

وی با اشاره به پرسش رئیس جمهور مبنی بر اینکه چگونه می توانیم همدیگر را تحمل کنیم افزود : ما باید در سطح جامعه تربیت اجتماعی را رعایت و در ترویج آن تلاش نماییم.

ملک حسینی خطاب به دانش آموزان گفت: شما اگر در فعالیت‌های سازمان دانش آموزی شرکت می کنید باید از اساس نامه و اهداف برنامه های این سازمان آگاهی کامل داشته باشید و سعی کنید در ترویج اهداف این سازمان خصوصاً در بحث تربیت اجتماعی کوشا باشید.

پیش اردوی ملی پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در مهارت های امداد و نجات، مخابره، جهت یابی ، نقشه یابی، ساخت پروژه، صف جمع، تولید و اجرای فریادهای شادی برگزار شد. در پایان این اردو ۳۵ نفر از دانش آموز دختر پس از رقابت با هم به عنوان نفرات برتر انتخاب و در اردوی ملی در نیشابور شرکت خواهند نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار