در گفت و گو با پانا

قاضی پور، نماینده مجلس: دولت باید در زمینه های بیمه، امنیت شغلی و مسکن در کنار خبرنگاران قرار گیرد

ارومیه (پانا)- نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری پانا حضور یافت و این روز را به خبرنگاران این خبرگزاری تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۴۴۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
قاضی پور، نماینده مجلس: دولت باید در زمینه های بیمه، امنیت شغلی و مسکن در کنار خبرنگاران قرار گیرد

قاضی پور در گفت و گو با پانا در رابطه با شغل خبرنگاری گفت: خبرنگار باید خواسته های ملت را به گوش مسئولین و نقاط ضعف مسئولین را با حفظ منافع نظام به گوش مردم برساند. ایجاد و حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه نیز وظیفه نهفته خبرنگار است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به جایگاه و وضعیت خبرنگاران نیز اشاره کرد و گفت: کار خبرنگاری در زمره کارهای سخت و زیان آور قرار دارد و باید دولت در زمینه های بیمه ، امنیت شغلی و مسکن در کنار خبرنگاران قرار گیرد و مشکلات آنان را حل نماید، مجلس نیز در همه تلاش خود را برای اعتلای جایگاه خبرنگاری در جامعه انجام داده و می دهد.

قاضی پور گفت: وزارت ارشاد باید خبرنگاران را درجه بندی کرده و دوره های آموزشی متعدد را برای خبرنگاران برگزار نماید. همچنین متولیان آموزش خبرنگاری باید در پرورش خبرنگاران تخصصی نیز اهتمام لازم را داشته باشند.

وی نقش خبرنگار در آگاه سازی جامعه را بسیار پررنگ عنوان کرد و گفت: وظایف خبرنگاران در برخی اوقات هم ردیف با دادگاه ها هم هستند ، آگاهی و نحوه ورود این قشر در موضوعات مختلف میتواند بهترین یاری رسان برای مسئولین باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار