مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

نظارت کامل و جدی بر روندثبت نام دانش آموزان ، زمینه سازافزایش رضایت مندی شهروندان خواهد بود

تهران (پانا) - پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 97 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ، در سالن همایش آیت الله رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نظارت کامل و جدی  بر روندثبت نام دانش آموزان ، زمینه سازافزایش رضایت مندی شهروندان خواهد بود

در این نشست عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با ارائه گزارشی از روند برنامه های پروژه مهر سال 97 اظهار کرد: در پروژه مهر امسال با تلاش شبانه روزی همکاران کلیه برنامه های تجهیز و آماده سازی مدارس ، ساماندهی نیروی انسانی و ثبت نام دانش آموزان در حال اجرا و پیگیری است .

وی در ادامه کمبود نیروی انسانی در سال تحصیلی جاری را یکی از اصلی ترین چالش های پروژه مهر امسال دانست و افزود: با عنایت خداوند و تلاش های جدی صورت گرفته درسطح مناطق ،در حال برطرف کردن مشکلات و آماده سازی مدارس جهت مهری با شکوه هستیم.

فولادوند با تاکید بر اینکه ثبت نام از نود درصد دانش آموزان صورت پذیرفته ، تصریح کرد: در مبحث عملکرد ثبت نام،امسال نظارت به شکل کامل و جدی تری صورت گرفت، چرا که باید تلاش کنیم میزان رضایت مندی شهروندان را افزایش دهیم .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضاهای آموزشی استان ادامه داد: امسال بر عکس سنوات گذشته که در شهرهای جدید و مسکن مهر با مشکل کمبود فضا مواجه بودیم اما با تلاش همکاران فرهنگی ، دوستان در اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و خیرین مدرسه ساز توانستیم چالش کمبود فضای آموزشی را برطرف نماییم .

این مقام مسئول ادامه داد : امسال 70 هزار نفر به جمعیت دانش آموزی شهرستان های استان تهران اضافه شد که مهاجرت بیشترین دلیل افزایش تراکم دانش آموزی در این استان است.

فولادوند با اشاره به روند مصاحبه از پذیرفته شدگان 2 برابر ظرفیت آزمون استخدامی شهرستان های استان تهران ،خاطرنشان کرد: 1 هزار و 537 نفر سهمیه شهرستان های استان تهران را در بر میگیرد که مراحل مصاحبه از آنها ده روز به طول می انجامد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار