نماینده ولی فقیه موفقیت دانش‌آموزان تبریزی را به آنان تبریک گفت

تبریز(پانا)- در تماس‌های تلفنی جداگانه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کسب رتبه های برتر کنکور، المپیاد جهانی شیمی و مسابقات قرآن را به دانش آموزان تبریزی و خانواده‌های آنها تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۴۳۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه موفقیت دانش‌آموزان تبریزی را به آنان تبریک گفت

حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در تماس تلفنی با عرفان آبادی‌فرد نفر سوم، سارا کمالی زنوزی نفر پنجم و پریا وریزاد ایلخچی نفر دهم گروه تجربی کنکور سال۹۷ از تبریز برای آنان سلامتی و دوره تحصیلی سرشار از برکت و موفقیت مسئلت کرد.

امام جمعه تبریز خطاب به این دانش آموزان گفت: خبر افتخارآفرین شما در آزمون سراسری سال۹۷ و کسب رتبه های برتر ۳ ، ۵ و ۱۰رشته علوم تجربی باعث مسرت و سربلندی مردم عزیز آذربایجان شرقی شد، باعث مباهات و افتخار همه آذربایجانی هاست که ۳ رتبه برتر آزمون سراسری از آن دانش آموزان تبریزی شده است. بی شک احراز این رتبه ها نشانگر عنایت الهی، لیاقت و تلاش بی شائبه معلمان گرامی، دانش آموزان و خانواده های محترمشان بوده است.

خدا را شاکریم که تاریخ علمی این استان صفحات زرین کم ندارد و از دیرباز نام دانشجویان نخبه آذربایجانی بر پیشانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی نقش بسته است. یقین دارم با ایجاد فرصت های برابر علمی و آموزشی در آینده، شاهد درخشش و موفقیت های مشابه برای بسیاری از دانش آموزان این استان خواهیم بود .

اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این رویداد علمی مبارک کسب این موفقیت های ارزشمند را به نخبگان عزیز و خانواده های محترم و معلمان دلسوز و فداکار آنان تبریک و شادباش عرض می نمایم.

همچنین امام جمعه تبریز در تماس های جداگانه ای کسب مقام اول کشوری مسابقات قرآن و کسب مدال نقره المپیاد جهانی شیمی را به دانش آموز مهدی جعفرزاده تبریک گفت و برای آنها هم آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار