لزوم وحدت کلمه مردم و مسئولان در برابر دشمنان

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر وحدت کلمه و یکصدایی مردم و مسئولان در برابر دشمنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم وحدت کلمه مردم و مسئولان در برابر دشمنان

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار اعضای ستاد استانی بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت : در شرایطی که دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی در تلاش است مردم را از نظام اسلامی دلسرد کند ، حضور و مشارکت حداکثری در همه عرصه ها تیری به قلب بدخواهان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دلیلی ندارد به خاطر مشکلات اقتصادی از عمل به وظیفه دینی و ملی خود غفلت کنیم خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به اداره امور کشور و شوراهای شهرها و روستاها شرکت در آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است.

امام جمعه تبریز کفایت و مدیریت و اعتقاد به عنصر جوانی و آرمان های انقلاب را از شاخص های دولت آینده عنوان کرد و گفت : خلق حماسه سیاسی با عشق به جمهوری اسلامی محقق میشود و مردم با انتخاب اصلح سرنوشت خود را تعیین میکنند.

وی تاکید کرد : باید وحدت و همدلی را در برابر دشمنان به اوج برسانیم تا طعم نصرت الهی را بچشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و دفاع مقدس، آرمان شهدا وحدت و یکصدایی در برابر دشمنان توصیف کرد و گفت : استکبار و آمریکا با هر توطئه ای علیه ملت ایران در برابر راهبرد مقاومت و وحدت کلمه مردم و مسئولان همیشه طعم شکست را چشیده اند.

وی ایستادگی در برابر دشمنان را از برکات خون شهدا دانست و افزود: هر چند جنگ خسارت های جانی و مالی فراوانی متوجه کشور و زیرساخت های آن کرد، اما امروز به برکت خون شهدا در برابر دشمنان قاطعانه ایستاده ایم و اجازه زیاده خواهی و دست اندازی به حقوق ملت ایران را نمی‌دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تبیین اهداف دشمن از آغاز جنگ تحمیلی گفت: دشمن بعد از غافلگیری در پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۹ماه با توطئه های مختلف و ترور و تخریب به جنگ با ملت ایران برخاست اما چون نتیجه نگرفت جنگ ۸ ساله را تحمیل کرد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: عراق با پشتیبانی تجهیزاتی و تسلیحاتی شوروی، فرانسه، آلمان، آمریکا و پول های اعراب منطقه با هدف بر اندازی نظام اسلامی، تجزیه کشور و تسلط بر نفت منطقه جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

در ابتدای این دیدار سردار عباسقلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با ارائه گزارشی از برنامه های بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت : با مشارکت دستگاه ها و دستگاه های فرهنگی بیش از 100 عنوان برنامه با عنوان ما مقتدریم در استان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر به اجرادر می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار