نظام اسلامی در دست ما امانت است

همدان(پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: بحث اشتغال یک دغدغه کشوری است و ما باید در راه اشتغال گام های مثبتی برداریم؛ نظام اسلامی دردست ما یک امانت است و باید حواسمان به کارهایمان باشد و در این راستا همت به خرج دهیم .

کد مطلب: ۸۴۲۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نظام اسلامی در دست ما امانت است

باب الله فتحی در شورای اداری شهرستان ملایر گفت: این شهرستان گذشته ی افتخار آمیزی برای همه ی مادارد ولی نباید فقط به آن دل خوش کنیم بلکه باید تلاشمان را بیشتر کنیم و حرکت روبه جلو داشته باشیم.

وی افزود: دونماینده مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی ضمن اینکه حامی دولت هستند، بسیار پرتلاش و خستگی ناپذیرند وپیگیر کارهای روی زمین مانده شهرستان نیزهستند.

وی بااشاره به به سخن امام علی (ع) گفت: هرمسئولیتی شاید در طول زندگی هرفرد یکبار به او داده شود ودیگر تکرارنشود ،پس باید آن را غنیمت شمرد وبه درستی از آن استفاده کرد ودر راستای آن به مردم خدمت کرد.
وی افزود: ارباب رجوع هایی که به ادارات مراجعه میکنند از نعمات الهی است و باید شکرگزار آن باشیم و تلاش کنیم تا این خواسته هارت تاحد امکان برآورده کنیم و تا وقتی ارباب رجوعی با مشکی پیچیده مواجه می شود؛ با تمام توان برای حل آن تلاش کنیم تا مراجعه کننده با رضایت کامل از اداره خارج شود ؛زیرا اگر مردم از ما ناراضی باشند دین خود را نسبت به نظام ادا نکرده ایم.
وی افزود: مسئولان مربوطه درهفته های گذشته بارزسی هایی درخصوص امر به معروف ونهی از منکر ،تکریم ارباب رجوع و...داشته اند که انتظارداریم دستگاه هایی که دراین موارد عملکرد ضعیفی دارند هرچه سریع تر نقاط ضعف رابرطرف کنند.
وی درخصوص اهمیت استقرارمیزخدمت گفت: میزخدمت از نظر رییس جمهور مسئله ای حائض اهمیت است وبحثی نیست که سلیقه ای باشد و همه ادارات باید آن را انجام دهند.

/مرضیه سیاهوشی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار