امام جمعه ماکو در جلسه شورای اداری استان:

داشتن مسئولیت در نظام اسلامی یك امانت الهی است

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان ماکو با بیان اینکه تمامی مسئولیت هایی که بر عهده داریم امانت هستند گفت: داشتن مسئولیت در نظام اسلامی یك امانت الهی است.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در جلسه شورای اداری استان با تبریک میلاد ثامن الحجج امام رضا (ع) به نامه آن حضرت به عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و گفت: آن حضرت درآن نامه دوستداران خود را به انجام رفتارهای نیك و پسندیده دعوت کرده است.

امام جمعه ماکو ادامه داد: دعا برای عاقبت به خیری، دور نشدن از قرآن و اهل بیت علیهم السلام، دوری از شیطان و ادامه دادن راه علما، عرفا و اوصیا، صداقت پیشه گرفتن، ثبات قدم همراه با صدق و صداقت، صدق در نیت ها، اعتقاد و باورها ، امانت داری، اجتناب از مجادله و با خوشرویی به زیارت و دیدار هم رفتن از جمله موارد و توصیه هایی بودند که در نامه امام رضا (ع) به عبدالعظیم حسنی آماده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی مسئولیت هایی که بر عهده داریم امانت هستند، اظهار داشت: این مسئولیت ها را باید روزی گذاشت و به دیگری تحویل داد لذا باید تا روزی که مسئول هستیم و مسئولیت داریم به درستی به وظایف خود عمل کنیم.

حجت الاسلام رنجبری به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز با مطرح نمودن سبك زندگی اسلامی-ایرانی، جامعه را به سمت الگوگیری از منش و سیره ائمه معصومین (ع) و بزرگان دین هدایت نموده اند و بر تمام ما لازم است كه این نكات را در زندگی خود لحاظ نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار