پیام مدیرکل آموزش و پرور ش استان همدان به مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرور ش استان همدان به مناسبت برگزاری بیست و نهمین مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در همدان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۴۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرور ش استان همدان به مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور

متن پیام محمد پورداود به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یا رَبِّ، قَوِّ عَلى خدْمَتِکَ جَوارِحی

پروردگارا! اعضا و جوارح مرا در راه خدمت به خودت قوی و نیرومند گردان. (فرازی از دعای کمیل)

تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول بنیادین دارای 6 ساحت است که در صورت اهتمام به همه این ساحت ها، خروجی آموزش و پرورش عناصری مفید، خدامحور و سازنده خواهند بود.

در این سند توجه خاصی به ورزش و تربیت بدنی شده است؛ به گونه ای که در ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی، سلامت جسمانی، نشاط و تقویت اراده در کنار سایر ساحت‌ها برای رسیدن به مراتبی از حیات طیبه قصد شده است.

مسابقات ورزشی نقش مهمی در تحقق این مهم داشته و می تواند عرصه ای برای تعاملات سازنده و گسترش ایمان، صفا و صمیمیت نیز باشد.

خداوند بزرگ و مهربان را بسیار شاکریم که دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان که پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است، میزبان بیست و نهمین دوره‌ مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور است.

استان فرهنگی و تاریخی همدان در حالی از این مسابقات میزبان می کند که پیش از این نیز میزبان بسیاری از رویدادها و مسابقات ملی و بین المللی را بوده و امروز به واسطه رویداد فرهنگی و گردشگری همدان2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی معرفی گردیده و دیاری شناخته شده در بُعد بین المللی است.

از همکاران خوبم در صف و ستاد که با تصمیم گیری مناسب، اجرای تصمیمات به هنگام و برنامه‌ریزی منسجم، زمینه های برگزاری مطلوب مسابقات را فراهم نموده اند، سپاسگزارم.

این جانب ضمن خیر مقدم به همه دانش‌آموزان، مربیان و دلسوزانی که برای این عزیزان در سراسر کشور اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند، آرزومندم در سایه‌ الطاف الهی، توجهات حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) همراه با دولت تدبیر و امید شاهد شکوفایی بیش از پیش استعدادهای تمامی دانش‌آموزان این مرز و بوم در همه عرصه ها باشیم.

ز نیرو بود مرد را راستی

ز سستی کژی آید و کاستی

محمد پورداود

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار