دیداری سه جانبه با هدف گسترش عدالت آموزشی و توسعه زیرساخت های اینترنت در مدارس روستایی

رشت ( پانا) - در دیدار مدیران کل آموزش و پرورش استان گیلان، ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مدیر عامل شرکت مخابرات استان بر تداوم همکاری ها جهت ارائه خدمات به مدارس استان در بستر اینترنت تأکید شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دیداری سه جانبه با هدف گسترش عدالت آموزشی و توسعه زیرساخت های اینترنت در مدارس روستایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در ابتدای این دیدار با قدردانی از همکاری گسترده اداره کل ارتباطات و شرکت مخابرات استان، با تشریح وضعیت آموزش مدارس در ایام کرونایی اظهار کرد: معلمان در ایام شیوع این ویروس و تعطیلی مدارس، بسیجی وار، وارد عرصه شدند و بدون توجه به وقت و هزینه ای که صرف کردند؛ اجازه ندادند تا جریان آموزش در مدارس کشور قطع شود.

وی افزود: با وجود این روحیه جهادی، مسئولیت ما برای فراهم ساختن زیرساخت ها و امکانات جهت تداوم ارائه خدمت در مدارس و در سال تحصیلی پیش رو سنگین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم دسترسی مدارس استان به فیبر نوری خاطرنشان کرد: نمونه قبلی اتصال مدارس به فیبرنوری با توجه به سرعت بالاتر و هزینه کمتر با استقبال مدیران و کاربران مواجه شده است. رحمتی به ابتکار راه اندازی « شاد » توسط وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: شبکه دانش آموزی شاد از ظرفیت های بزرگی بود که در ایام همه گیری کرونا فعال شد و با استقبال مدیران، همکاران و خانواده ها روبرو شد.

در ادامه این دیدار مشکلات مدارس استان به تفکیک مناطق شهری، روستایی و کوهستانی مورد بررسی قرار گرفت و برحل مشکلات احصا شده در ظرف یک هفته آینده تأکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار