بازدید استاندار یزد و معاونین از مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد

بازدید استاندار یزد و معاونین از مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد

یزد (پانا) - استاندار یزد به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و معاون هماهنگی امور عمرانی خود در اقدامی بی نظیر در نشست بررسی و پیگیری وضعیت فوتبال استان یزد حضور یافتند.

کد مطلب: ۸۴۱۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندار یزد و معاونین از مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد

محمود زمانی قمی استاندار یزد که به همراه محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ، زینی وند معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی خود در اقدامی بی نظیر در نشست بررسی و پیگیری وضعیت فوتبال استان یزد حضور یافتند و پس از این نشست از بخش های مختلف مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد بازدید و در جریان اقدامات خوب اداره کل ورزش و جوانان استان در بخش های قرار گرفتند.

در این بازدید ها که مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم حضور داشت، استاندار یزد از استادیوم ورزشی شهید نصیری بازدید و سپس معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد از زمین های پایگاه ورزش قهرمانی ، سالن خیری تنیس روی میز و زمین های تنیس خاکی این مجموعه ورزشی بازدید کردند.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جریان این بازدیدها گفت: در سال های اخیر با رایزنی و جذب اعتبارات لازم وسایل به روز تست گیری و سنجش و بدنسازی خریداری و در پایگاه ورزش قهرمانی نصب شده که محلی مناسب برای کشف استعدادها و تمرینات ورزشکاران و قهرمانان است .

وی افزود: همچنین سالن تنیس روی میز نیز دیگر پروژه ای است که در حال احداث است و امیدواریم با برون رفت از شرایط اقتصادی کشور مراحل تکمیل آن آغاز و هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول ادامه داد: زمین های تنیس خاکی مجموعه ورزشی شهید نصیری از وضعیت مطلوبی برخوردار است و با احداث دو زمین دیگر در حال ساخت می توان میزبان مسابقات بین المللی شد و از این ظرفیت های موجود استفاده کرد. همچنین رشته تنیس در استان یزد توسعه و گسترش یافته و در کشور از جهش و ارتقاء چشمگیر و خوبی برخوردار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار