فولادوند‌راد: شفاف‌سازی یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها است

تهران (پانا) - نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران با حضورمدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۱۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند‌راد: شفاف‌سازی یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها است

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع ، اظهار کرد: شفاف‌سازی یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها است.

وی روابط عمومی‌ها را نبض تپنده هر سازمانی دانست و افزود: میزان حیات ، پویایی و طراوت هر سازمانی در گرو انعکاس درست عملکرد آن ،توسط روابط عمومی هاست.

فولادوند با اشاره به اینکه روابط عمومی ، عملکردها را به مخاطب خود منعکس و معرفی می کند ،تاکید کرد: امروزه در عرصه ارتباطات باید بسیار تیزبین ، هوشیار و با سرعت و دقت عمل بود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات روابط عمومی ها نباید شتابزده و از روی احساسات باشد ، خاطرنشان کرد: باید به سمت بالا بردن میزان رضایت مندی مردم و بازگشت آرامش به جامعه حرکت کرد.

گفتنی است در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از زحمات ارزنده اصغر خلیلی رئیس سابق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار