مدیرکل بنیادشهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران: به وضعیت درمان و اشتغال خانواده‌ شهدا و ایثارگران توجه خاص شود

اسلامشهر (پانا) - مدیرکل بنیادشهید و ایثار گران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه موضوع درمان و اشتغال خانواده‌ شهدا و ایثارگران بحثی بسیار مهم است و مسئولین باید دراین راستا تلاش بیشتری کنند .

کد مطلب: ۸۴۱۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بنیادشهید و ایثارگران شهرستان‌های استان  تهران: به وضعیت درمان و اشتغال خانواده‌ شهدا و ایثارگران  توجه خاص شود

عبدالله مرتضوی در نشست با شاهین عسگریان رئیس بنیادشهید و ایثارگران اسلامشهر با اشاره به اینکه رسیدگی به خانواده ایثارگران باید در اولویت کارها باشد، اظهار کرد: ایثارگران و خانواده آنان نقش مهم و تاثیرگذاری در لایه‌های مختلف جامعه دارندو از این نظر خدمات به این خانواده‌ها باید در اولویت باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب به خانواده ایثارگران یک وظیفه همگانی است ،بیان کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه ملی و شرعی است و هر مقدار که خدمت شود در قبال بزرگی این قشر کم است.

در ادامه مدیرکل بنیادشهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تاکید برتوسعه زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به خانواده ایثارگران افزود: مسئولین باید با تمام توان برای خدمتگزاری به جامعه شاهد و ایثارگر بپردازند و امکانات زیرساختی و سخت‌افزاری برای ارائه خدمت هرچه ‌بهتر به این قشر را فراهم کنند.

مرتضوی تصریح کرد: درمان و اشتغال خانواده‌ شهدا و ایثارگران دراستان تهران بایددر اولویت قرار بگیرد و این موضوعی بسیار مهم است که مسئولان باید دراین راستا تلاش بیشتری کنند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار