رقابت ۶۷۵ دانش‌آموز دختر در مسابقات قرآن به ایستگاه پایانی رسید

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش دختران امروز با رقابت ۶۷۵ نفر از دانش‌آموزان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۴۱۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۶۷۵ دانش‌آموز دختر در مسابقات قرآن به ایستگاه پایانی رسید

مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختر با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.

در این مراسم افزون بر علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز، حجت‌الاسلام سیدمجتبی ملکی دبیرکل ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، سعید طاهری رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی حرفه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، رخساره فضلی مدیرکل دفتر پیش دبستانی، سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران و معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌های سراسر کشور حضور دارند.

این دوره از مسابقات در مرحله کشوری برگزار شده و امروز نهم مرداد با حضور ۶۷۵ دانش‌‌آموز دختر که در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن از ۳۲ استان شرکت کرده‌اند خاتمه می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار