عبدالرحمن شاه حسینی*

تفاوت بازنشستگی

درباره بحث ممنوعیت مهدی تاج از ادامه فعالیت در فدراسیون فوتبال به‌دلیل قانون منع حضور بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی باید بگویم تا زمانیکه این مصوبه مجلس شورای اسلامی به تایید شورای نگهبان نرسد و به قانون تبدیل نشود، صحبت کردن درباره آن از لحاظ قانونی وجاهتی ندارد.

کد مطلب: ۸۴۱۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

پس از تایید شورای نگهبان هم درباره قانون جدید و هم درباره ایرادهای قانون قبلی منع به‌کارگیری بازنشستگان که در فوتبال ایران با سوءاستفاده‌های زیادی همراه بود،باید به بحث پرداخت.

از طرفی درباره حاکمیت این قانون در وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌های ورزشی و به‌ویژه فوتبال نظراتم را اعلام می‌کنم. در گذشته هر کسی را مانند علی کفاشیان، علی کاظمی، غلامرضا بهروان که می‌خواستند از فدراسیون فوتبال بیرون کنند به او می‌گفتند بازنشسته‌ای و هرکس که صلاح می‌دیدند باید در فدراسیون به فعالیت‌هایش ادامه دهد از دایره این قانون مستثنی می‌کردند.

پرداختن رسانه‌ها به قانونی که تاکنون لازم‌الاجرا نشده کار اشتباهی بوده و با اصول حقوقی سازگار نیست. اجازه دهید این مصوبه مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرد تا بتوانیم درباره اجرای این قانون در سیستم ورزش کشورمان صحبت کنیم. ضمن اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال با سایر فدراسیون‌ها تفاوت دارد.

منبع: آرمان

* رئیس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار