مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

فضا و تجهیزات آموزشی زیر نظام سند تحول بنیادین است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در فلسفه و مقدمه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به فضا و تجهیزات آموزشی تاکید شده است.

کد مطلب: ۸۴۱۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فضا و تجهیزات آموزشی زیر نظام سند تحول بنیادین است

احمد ناصری در جمع مدیران و روسا و ذی حسابان آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان اظهار داشت: اگر بتوانیم آموزش و پرورش را در بحث تامین فضا و تجهیزات آموزشی به استاندارد های بین المللی برسانیم ، شاهد تحول شگرف در این حوزه خواهیم بود.

وی با اشاره به استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی 98-97 تصریح کرد: تامین نیروی انسانی و فضاهای آموزشی از جمله مواردی است که در سال تحصیلی پیش رو با آن روبرو هستیم که امیدواریم با هماهنگی بین نهاد های ذیربط، مدیران و روسای آموزش و پرورش بتوانیم مشکلات احتمالی در این حوزه را مرتفع نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مدارس تک نوبته جزو شاخص کیفیت در هر کشوری است، خاطر نشان ساخت: متاسفانه در بعضی از مناطق و نواحی استان به خصوص در شهرستان پارس آباد و مراکز استان با توجه به کمبود فضای آموزشی تعدادی از مدارس دو نوبته اداره می شوند.

ناصری با اشاره به اینکه 23 درصد از مدارس در مرکز استان دونوبته اداره می شوند، گفت: پروژه های مدرسه سازی که در حال اجراست تا پایان سال در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهند گرفت.

وی با اعلام اینکه استان اردبیل در بین 32 استان کشور در بحث فضاهای آموزشی رتبه 13 را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: در استان اردبیل به ازای هر دانش آموز 5.76 متر مربع فضای آموزشی وجود د ارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید به برگزاری جشنواره خیرین در مناطق و نواحی استان، یادآوری کرد: امسال خیرین استان 12 میلیارد تومان جهت کمک به آموزش و پرورش تعهد مالی داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار