معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش: سرود و تئاتر درون‌مدرسه‌ای فعال می شوند

تبریز(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از فعال شدن تئاتر و سرود درون‌مدرسه‌ای با هدف ایجاد روحیه امید و نشاط در بین دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون  پرورشی و فرهنگی  آموزش و پرورش: سرود و تئاتر درون‌مدرسه‌ای  فعال می شوند

علیرضا کاظمی در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین بر حیات طیبه و تربیت متوازن تاکید شده، است، ابراز کرد: رویکرد ما بر کیفیت‌گرایی و نگاه ما به سند تحول بنیادین تربیتی است.

وی حلقه مفقوده آموزش و پرورش را دانش‌آموزانی همه‌بعدی دانست و گفت: ما امروز به دانش‌آموزانی کوشا، اندیشه‌ورز، اجتماعی و دارای مهارت چندجانبه نیازمندیم.

کاظمی با عنوان کردن اینکه آموزش و پرورش بستر توسعه کشور است، یادآور شد: آموزش و پرورش قلب تپنده جامعه است و معلم آینه تمام‌نمای جامعه محسوب می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش داشتن جامعه ثروتمند و شاد و توانمند را در گرو توجه به کانون تحول یعنی معلم معرفی کرد و ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی را باید جدی گرفت و در این راستا بایدبه کانون‌های فرهنگی، هنری و تربیتی و فعالیت های اردویی بیش از گذشته توجه کنیم.

کاظمی متذکر شد: ما امروز نیازمند انسجام تیمی برای بهبود فرآیندها هستیم و تغییرات هدفمند در گرو توجه به چشم‌اندازها و برنامه‌های عملیاتی است.

وی اولویت های اساسی معاونت پرورشی را توسعه فرهنگ اقامه نماز، عترت و قرآن، توسعه مهارت‌های دانش‌آموزی و فضایل اخلاقی و ایجاد روحیه امید و نشاط میاندانش آموزان اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار