همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی صورت می گیرد

اجرای گروه سرود همگانی ۱۲۰۰ نفری توسط دانش آموزان کرمانی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای گروه سرود ۱۲۰۰ نفری دانش آموزان در مراسم گرامیداشت روز ۱۲ بهمن ماه۹۷ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در مصلی کرمان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای گروه سرود همگانی ۱۲۰۰ نفری توسط دانش آموزان کرمانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، صدیقه مرادی در گفتگو با واحد خبر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر، افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور مشارکت دانش آموزان در اجرای برنامه های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گروه سرود همگانی دانش آموزی ۱۲۰۰ نفری در مراسم سالروز ورود امام راحل(ره) به میهن اسلامی در مصلی امام علی(ع) کرمان اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان مدارس راه امام(ره) و متقیان ناحیه دو کرمان در این گروه مشارکت دارند، گفت: دانش آموزان با موضوع امام و شهدا با نظارت مربیان پرورشی تمرینات روزانه خود را آغار کرده اند تا در مراسم های ایام دهه فجر به اجرای برنامه بپردازند.

مرادی اظهارداشت: گروه های سرود همگانی شهرستان ها و مناطق سیرجان، راور و چترود نیز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز برای اجرای برنامه های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه همزمان با سراسر استان روز شنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۷ زنگ انقلاب در تمامی مدارس سراسر استان به صدا در خواهد آمد، ادامه داد: زنگ انقلاب با حضور مسئولان استانی روز شنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۷ ساعت ۹صبح در دبیرستان دوره دوم پسرانه پیامبر اعظم(ص) آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان نواخته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار