صادقی، مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین:

فرهنگسرای امام خمینی(ره) در خیابان دانشگاه احداث می شود

قزوین (پانا) - فرامرز صادقی، مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین از احداث فرهنگسرای امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر20میلیارد ریال در خیابان دانشگاه خبرداد.

کد مطلب: ۸۴۱۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگسرای امام خمینی(ره) در خیابان دانشگاه احداث می شود

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ صادقی افزود: عملیات اجرایی احداث فرهنگسرای امام خمینی(ره) در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و در6 طبقه در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را در مرحله اول بالغ بر20میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: فرهنگسراها و مجموعه های فرهنگی بر اساس نیاز شهروندان در محلات و مناطق احداث می شود.

مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین بیان کرد: در طراحی این مجموعه بخش های مختلف با کاربری های متنوع فرهنگی و خدماتی از جمله کتابخانه، خانه هنرمندان و فضاهای آموزشی و هنری پیش بینی شده است.

صادقی با اشاره به اینکه فرهنگسرای امام خمینی(ره) در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار است، اعلام کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده این پروژه در سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

صادقی ادامه داد: با توجه به وسعت منطقه ای و لزوم برنامه ریزی برای توسعه شهری، این منطقه نیاز به ایجاد و ساخت طرح‌های کلان عمرانی، خدماتی و رفاهی دارد و به همین منظور تمام طرح‌های کارشناسی و در حال اجرا توسط شهرداری منطقه با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با تاکید براینکه فرهنگسراها می توانند تاثیر بسزایی در جهت دهی جوانان به سمت هنر و دوری آنان از آسیب های اجتماعی داشته باشند، خاطرنشان کرد: وجود فرهنگسراها با بخش های مختلف فرهنگی نقش موثری در شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان و پرکردن اوقات فراغت آنان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار