مدیرعامل شرکت گاز گلستان

شش صدو بیست و نه واحد صنعتی در استان گلستان گازرسانی شد

گرگان (پانا) - سی شهر و ۸۴۰ روستا به همراه ۶۲۹ واحد صنعتی در استان گازرسانی شده است.

کد مطلب: ۸۴۱۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شش صدو بیست و نه  واحد صنعتی در استان گلستان گازرسانی شد

محمدرحیم رحیمی با اشاره به افزایش مشترکین گاز در استان اظهارداشت: در راستای فرآیند جذب مشترکین گاز طبیعی تلاش داریم تا همچنان روند جذب را در بخش‌های مختلف مصرف سرعت داده تا هموطنان فاقد گاز بتوانند از این نعمت الهی بهره‌مند شدند.

وی افزود: برهمین اساس در 3 ماهه امسال تعداد 3 هزار و 450 مشترک جدید گاز از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد یکهزار و 860 مشترک شهری و تعداد یکهزار و 590 مشترک نیز روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: با احتساب این تعداد مشترک، در حال حاضر در استان گلستان تعداد 549 هزار و 600 مشترک از انرژی گاز بهره‌مند هستند که این تعداد شامل 332 هزار و 450 مشترک شهری و تعداد 217 هزار و 150 مشترک روستایی است.

وی با اشاره به این که تاکنون یکهزار و 563 پروژه گازرسانی در بخش‌های مختلف شهری، روستایی، صنایع عمده و جایگاه CNG گازرسانی شده است، اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل گازرسانی به 30 شهر، 840 روستا، 629 واحد صنعتی عمده و همچنین ٦٤ جایگاه سی‌ان‌جی است.

رحیمی با تاکید بر جدی گرفتن نکات ایمنی از سوی مشترکین افزود: مشترکین توجه داشته باشند برای محکم کردن شیلنگ‌های گاز از یک طرف به وسایل گازسوز و از یک طرف به لوله‌کشی گاز باید از بست‌های فلزی مناسب استفاده و سپس اقدام به تست نشت گاز با استفاده از کف صابون کرده و هرگز از شعله استفاده نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار