مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز: ۳۶۰۰ روستا تا پایان امسال گازرسانی می‌شوند

تهران (پانا) - به گفته مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز مطابق وعده شرکت ملی گاز ایران به دولت، تا پایان امسال به ۳ هزار و ۶۰۰ روستا گازرسانی می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۷۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز: ۳۶۰۰ روستا تا پایان امسال گازرسانی می‌شوند

به گزارش وزارت نفت، سعید مومنی درباره تحقق وعده شرکت ملی گاز به دولت دوازدهم مبنی بر گازرسانی روزانه به ۱۰ روستا تا پایان امسال بگفت: در ماه‌های ابتدایی امسال همه عملیات اجرایی و زیرساخت‌ها برای انجام گازرسانی به روستاهای کشور انجام شده است، همچنین تا پایان خرداد امسال، تعداد شهرهای گازرسانی شده به یک هزار و ۱۱۷ شهر معادل ۹۶,۹ درصد ارتقا یافته است.

وی افزود: بر اساس وعده شرکت ملی گاز، به صورت میانگین روزانه ۱۰ روستا در نقاط مختلف کشور، گازرسانی می‌شوند که تعداد آنها تا پایان امسال به ۳ هزار و ۶۰۰ روستا می‌رسد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز اظهار کرد: اعتبار لازم برای اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی از محل بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال ۹۳، تامین می‌شود.

به گفته مومنی، تا پایان خرداد امسال، درصد گازرسانی به روستاهای کشور بدون درنظر گرفتن استان سیستان و بلوچستان به ۷۸ درصد رسیده است و این رقم با در نظر گرفتن استان سیستان و بلوچستان، ۷۳,۶ درصد اعلام شده است.

وی تعداد روستاهای گازرسانی شده بدون احتساب سیستان و بلوچستان را ۲۶ هزار و ۱۰ روستا و با احتساب سیستان و بلوچستان، ۲۶ هزار و ۱۳ روستا اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار