ثبت رکورد جدید برای تام کروز و «ماموریت غیرممکن»

تهران (پانا) -– پیش‌بینی می‌شود ششمین فیلم مجموعه «ماموریت غیرممکن» که این هفته وارد گیشه سینماهای آمریکای شمالی شد رکورد فروش هفته افتتاحیه را به نام خود و تام کروز ثبت کند.

کد مطلب: ۸۴۰۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت رکورد جدید برای تام کروز و «ماموریت غیرممکن»

به گزارش ورایتی؛ ششمین فیلم تام کروز در مجموعه «ماموریت غیرممکن» با نام اختصاصی «فال اوت» به زودی با رسیدن به فروش 60 میلیون دلاری برای هفته افتتاحیه در آمریکای شمالی به رکوردی تازه دست خواهد یافت. فیلم طی ﭘﯿﺶنمایش پنجشنبه (روز نخست اکران) با در اختیار داشتن ۳,۳۰۰ سالن توانست ۶ میلیون دلار بفروشد.

تمام نشانه ها حکایت از آن دارند که فیلم ماموریت غیرممکن 6 احتمالا ﺑﺰﺭﮒترین افتتاحیه این مجموعه را رقم می زند. اگر پیش بینی درست باشد و Fallout یک افتتاحیه مثلا ۷۰ میلیون دلاری را رقم بزند نه تنها یک رکورد در سری فیلم‌های »ماموریت غیرممکن» محسوب می شود، بهترین افتتاحیه در کارنامه هنری تام کروز هم خواهد بود.

بر اساس نقدهایی که تاکنون منتشر شده است Mission: Impossible 6 از نظر هنری و اکشن بهترین فیلم این مجموعه است و نظر تمام طرفداران را به سمت خودش جلب کرده، پس پتانسیل تبدیل شدن به پرفروش ترین فیلم مجموعه ماموریت غیرممکن را در خود دارد. همچون فیلم‌های پیشین این مجموعه، تام کروز این بار هم با حرکات آکروباتیک مرگبار خودش بیننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تام کروز که با انجام صحنه‌های سخت اکشن این فیلم‌ها غریبه نیست؛ در آخرین فیلم «ماموریت غیرممکن: فال اوت» زانویش شکست.

این بازیگر ۵۶ ساله همه صحنه‌های «ماموریت غیرممکن» را بدون بدل و با تمرین زیاد جلوی دوربین اجرا می‌کند و از این لحاظ حیرت‌انگیز است.

فیلم ششم مجموعه ماموریت غیرممکن به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری در ۲۷ جولای ۲۰۱۸ بر پرده نقره‌ای اکران شد. از بازیگران آن می‌توان به تام کروز، ربکا فرگوسن، هنری کویل، سایمون پگ، ونسا کربی، و الک بالدوین اشاره کرد.

در ماموریت غیرممکن - فال‌اوت با ﺍﯾﺘﻦ ﻫﺎﻧﺖ (تام کروز) و تیم IMF وی (ﺍﻟک ﺑﺎﻟﺪﻭﯾﻦ، سیمون پگ و ﻭﯾﻨﮓ ﺭﯾﻤﺰ) همراه می‌شویم که در کنار چند متحد آشنا (ﺭﺑکا ﻓﺮﮔﻮﺳﻦ و ﻣﯿﺸﻞ ﻣﻮﻧﺎﻫﻦ) بعد از اشتباه پیش رفتن یک ماموریت، وارد یک جدال با زمان می‌شوند. هنری کویل، ﺁﻧﺠﻼ ﺑﺎﺳﺖ و ﻭﻧﺴﺎ کرﺑﯽ از دیگر ستارگان فیلم جدید کﺮﯾﺴﺘﻮﻓﺮ ﻣککوﺭﯼ هستند.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار