بازگشت «پولدارک» با یک رقابت انتخاباتی پرماجرا

تهران (پانا) – پخش فصل جدید سریال تلویزیونی «پولدارک» از این هفته آغاز شد.

کد مطلب: ۸۲۸۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت «پولدارک» با یک رقابت انتخاباتی پرماجرا

به گزارش تلگراف، آغاز فصل جدید سریال «پولدارک» (Poldark) در شبکه «BBC1» کم کم تبدیل به سنتی سالانه برای جشن آغاز تابستان می‌شود.

نخستین اپیزود فصل چهارم سریال «پولدارک» یک شنبه 10 ژوئن 2018 با صحنه بیرون آمدن «راس پولدارک» (آیدن ترنر) از دل امواج دریا آغاز شد. در این فصل به سال 1796 می‌رسیم که بریتانیا درحال جنگ با فرانسه است. انتخابات پارلمانی در پیش است و «جرج وارلگان» (جک وارذینگ) خود را برای رقابت‌های انتخاباتی آماده می‌کند.

سوال اینجاست که آیا «راس پولدارک» قهرمان برای رقابت با جک در این فضای انتخاباتی متقاعد می‌شود؟

پاسخ مثبت است. صادرات ذرت برای غذای پرتغالی‌های شیک‌پوش، درحالی که مردم منطقه با فقر و گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند، بر آشوب در خیابان‌های سنگفرش شهر «ترورو» دامن می‌زند. این موقعیتی است که جرج وارلگان به خوبی از آن برای منافع شخصی‌اش بهره می‌گیرد. در اثر این بحران سه مرد خوب بالای چوبه دار می‌روند و «راس» هم فرصتی پیدا می‌کند تا به قهرمان‌بازی بازگردد.

مجموعه تلویزیونی پولدارک یک درام بریتانیایی- آمریکایی است که نخستین‌بار در ۸ مارس ۲۰۱۵ از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش شد. اولین ۸ قسمت از این سریال براساس رمان تاریخی پولدارک نوشته وینستون گراهام و با اقتباس دبی هورسفیلد و به کارگردانی ادوارد بازالگت و ویل مک‌گریگور ساخته شد.

ایدن ترنر در نقش کاپیتان راس پولدارک، النور تاملینسون در نقش دملزا پولدارک، جک فارذینگ در نقش جرج وارلگان، لوک نوریس در نقش دکتر دوایت اینس، هایدا رید در نقش الیزابت وارلگان، کایل سالر در نقش فرانسیس پولدارک، گابریلا وایلد در نقش کارولین پنونن از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

داستان فیلم از سال ۱۷۸۳ آغاز می‌شود که راس پولدارک از جنگ استقلال آمریکا به خانه بازگشته است. خانه‌ای که در بحران و رکود فرورفته است. راس پس از بازگشت با شرایط ناامید کننده‌ای روبه‌روست و در غیاب او پدرش فوت کرده، خانه و معادنش ویران شده و نامزدش که از دوران کودکی او را دوست داشته با پسر عمویش نامزد کرده است. او اکنون احساس می‌کند که همهٔ چیزهایی که دوست داشته به او خیانت کرده‌اند. راس تصمیم گرفته کارهای جدیدی را آغاز کند و به زودی دشمنانی جدید و هم‌چنین یک عشق جدید را در جایی پیدا می‌کند که انتظارش نمی‌رود.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار