با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان آغاز شد

اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در شهرستان بردسیر

کرمان (پانا) - باحضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونان و جمعی از مسئولان شهرستانی اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در شهرستان بردسیر شروع به کار کرد.

کد مطلب: ۸۴۰۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در شهرستان بردسیر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در افتتاحیه اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در شهرستان بردسیر، گفت: باید بین همه دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش وحدت و همدلی وجود داشته باشد تا مشکلات به آسانی قابل حل باشند.

وی گفت: در تعلیم و تربیت رسیدن به قرب الهی هدف اصلی ما است که همه مدیران باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

احمد اسکندری نسب، افزود: با توجه به ابلاغ سیاست‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اجرای برنامه‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تنها راه برون رفت از مشکلات آموزش و پرورش را اجرای عملی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و افزود: یکی از نقاط قوت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این است که تعهد اخلاقی را در بین همه مسئولان ایجاد کرده است و همه مسئولان در هر دولتی و با هر سیاستی موظف به اجرای آن هستند.

وی گفت: مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک کانون تربیتی و فرهنگی معرفی شده است که تربیت دانش‌آموزانی در طراز جمهوری اسلامی را در دستور کار خود دارد.

اسکندری نسب شهرستان بردسیر را جز شهرستان های دارای منابع انسانی توانمند و در حال توسعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر همه دستگاه‌ها شهرستانی برای تقویت آموزش و پرورش تلاش کنند سود و نفع آن به خود آن شهرستان برخواهد گشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به جذب خیرین مدرسه ساز برای مشارکت در حوزه مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: حضور خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند مدرسه سازی در آموزش و پرورش باید تقویت شود.

وی توسعه هر جامعه ای را تقویت دستگاه عظیم تعلیم و تربیت آن جامعه دانست و بر این امر تأکید کرد.

برپایه این گزارش، اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام والمسلمین تارم نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بردسیر، نجف پور رئیس شورای آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان بردسیر، اعضای شورای معاونان اداره کل، مدیران و روسای داخلی ادارات اداره کل و روسا شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش استان در شهرستان بردسیر در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار