مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد:

شرکت 8 تیم بازرسی در طرح نظارت بر بازار

بیرجند(پانا) – مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طرح نظارت و بازرسی بر بازار از امروز تشدید می شود، گفت: در این طرح 8 تیم بازرسی حضور دارند.

کد مطلب: ۸۴۰۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 8 تیم بازرسی در طرح نظارت بر بازار

داوود شهرکی مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه از امروز اکیپ های گشتی در سطح بازار ها ، نظارت و بازرسی را انجام می دهند ،گفت: در مرحله جدید بازرسی ها ، از وسایل و وسایط جدید سازمان و نیز از پرسنل حوزه های مختلف سازمان صنعت،معدن و تجارت استفاده می شود.

شهرکی گفت: 8 تیم بازرسی به صورت محسوس کار نظارت و بازرسی بر بازار را انجام می دهند که امیدواریم از تیم ها را به عدد 10 برسانیم.

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی در ادامه به مردم توصیه کرد از خرید کالای غیرضروری و مازاد بر نیاز خودداری کنند تا بازار به حد تعادل رسیده و قیمت ها به ثبات برسد که در غیر این صورت ، هم برای جامعه اصناف و همچنین برای مردم مشکل ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص قاچاق کالا در استان گفت: استان خراسان جنوبی در حال حاضر یکی از استان هایی است که در آن قاچاق کالا به ندرت اتفاق می افتد و ارزش پرونده های تشکیل شده در این حوزه، 12 میلیون تومان بوده است که مربوط به کالاهایی مانند نوشیدنی ها و دیگر کالاهایی جزئی است.

شهرکی با اشاره به موقعیت خاص خراسان جنوبی در حوزه صادرات گفت: کشور افغانستان نیاز به کالاهای ایران دارد و این برای خراسان جنوبی ظرفیتی را ایجاد می کند تا بتواند این حوزه را رونق بخشد که یکی از این اقدامات تامین زیرساخت های رفاهی برای تجار است.

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی در پایان در خصوص مبحث احتکار گفت: در حال حاضر بخشنامه نظارت بر کالاهایی که مشمول طرح مبارزه با احتکار هستند ابلاغ شده است که سیمان، مصالح ساختمانی، مواد شوینده، حبوبات و ... جزء این کالاها شناخته می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار