مدیر کل سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد:

برخورد بازرسان سازمان با متخلفین و اخلال گران بازار

بیرجند(پانا) - مدیر کل سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به آغاز طرح بازرسی ویژه از واحد های صنفی و غیر صنفی گفت: بازرسین این سازمان با اقتدار با متخلفین و اخلال گران بازار برخورد خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۳۶۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برخورد بازرسان سازمان با متخلفین و اخلال گران بازار

داوود شهرکی مدیر کل سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی دقایقی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت طرح های نظارت و بازرسی با حضور نمایندگانی از سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و بسیج اصناف استان برگزار شد ، گفت: به دلیل شرایط بازار در کشور برای حل مشکلات ، باید مردم و مسئولین در کنار یکدیگر قرار گیرند.

شهرکی گفت: تشدید نظارت بر بازار با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، بسیج و اتاق اصناف صورت می گیرد که نیازمند همکاری می باشد.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت اصناف خراسان جنوبی در اخلاق کسب و کار، همراهی و همکاری را با مردم دارند که این نشان دهنده ی فرهنگ دینی کسب و کار به این افراد و اصناف است.

وی افزود: در این فضا ممکن است افرادی قصد سوء استفاده را داشته باشند که وظیفه دستگاه های نظارتی است که فرصت‌های سوء را دفع کنند .

شهرکی گفت: سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان می باشد و بازرسان سامانه ۱۲۴ موظف به دریافت شکایات و پیگیری درخواست های همشهریان می باشند.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در این بازرسی‌ها، تلاش بر این میشود که فعالیت ها به طور مناسب سازماندهی شود این امر موجب رضایتمندی اصناف و شهروندان خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان صنعت و معدن و سایر دستگاه‌ها با پرونده های ارجاع شده به صورت جدی برخورد خواهند کرد و هیچ چشم‌پوشی را از تخلفات نخواهند داشت.

شهرکی گفت: بر اساس نظر کارگروه ستاد تنظیم بازار کشور، در صورتی که افراد قصد افزایش قیمت را دارند، می توانند قیمت پیشنهادی خود را به دبیرخانه این کارگروه در استان ها ارسال کنند و سپس پس از بازرسی های کارشناسی، قیمت گذاری ها صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار