مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز:  پرچم‌داری کیمیا علیزاده افتخاری برای ورزش البرزاست

کرج (پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با اعلام خبر قطعیت حضور 21 البرزی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا تاکنون، از احتمال اضافه شدن 11 البرزی دیگر به این کاروان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۰۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز:  پرچم‌داری کیمیا علیزاده افتخاری برای ورزش البرزاست

امیر غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، با اعلام خبر فوق افزود: استان البرز همیشه به عنوان یکی از شاخص‌ترین استان‌های کشور در حوزه ورزش کشور شناخته می‌شود که همواره ملی پوشان و قهرمانان بنامی را به تیم‌های ملی رشته‌های مختلف معرفی و در سطح آسیایی، جهانی و المپیک داشته است.

وی افزود: خوشبختانه برنامه ریزی های صورت گرفته از حدود 2 الی 3 سال پیش و برگزاری جلسات متعدد تخصصی با هیئتهای ورزشی استان در خصوص آماده سازی ورزشکاران البرزی برای حضور در بازیهای آسیایی و المپیک 2020 نتیجه داد که اعزام پر تعداد و پر رنگ ورزشکاران در کنار مربیان و داوران البرزی به بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا، گواه این مدعاست.

غفرانی با بیان این که تاکنون حضور 17 ورزشکار البرزی در بازیهای آسیایی قطعی شده است، اظهار کرد: این ورزشکاران در 9 رشته ورزشی موفق به کسب پیراهن تیم های ملی مختلف آقایان و بانوان شده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر این 17 نفر، هم اکنون 11 ورزشکار البرزی دیگر در 7 رشته ورزشی در اردوهای ملی حضور دارند که احتمال عضویت و اعزام این ورزشکاران نیز به بازیهای آسیایی بسیار محتمل و بالا می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اضافه کرد: همچنین 6 مربی مرد و 2 مربی زن به همراه 4 داور البرزی نیز در کنار ورزشکاران این استان در بازیهای آسیایی حاضر هستند.

وی به بازیهای پاراآسیایی نیز اشاره کرد و گفت: 4 ورزشکار در رشته های وزنه برداری، دو ومیدانی و والیبال نشسته از استان البرز به این بازیها اعزام می شوند.

غفرانی افزود: در کنار این ورزشکاران، 3 مربی نیز در دو رشته در بازیهای پاراآسیایی حضور خواهند داشت.

وی در ادامه با بیان این که " پرچم داری کیمیا علیزاده افتخاری برای ورزش البرز و نشان دهنده پتانسیل ورزش بانوان در این استان است" خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در طول دوران آماده سازی ورزشکاران البرزی همواره حامی و در کنار هیئتهای ورزشی بوده و با قبول میزبانی مسابقات و رویدادهای مهم کشوری، آسیایی و بین المللی سعی در توسعه ورزش حرفه ای و بالابردن سطح توانایی و فنی ورزشکاران استان داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار