معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:  مطالبه گر انتظارات جوانان هستیم

کرج (پانا) - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از افزایش سن جوانی در شورای عالی جوانان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۱۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:  مطالبه گر انتظارات جوانان هستیم

محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عصر امروز در اختتامیه نخستین دوره دانش افزایی مهارت آموزی ملی، کارگاه های تربیت مربی گزارش نویسی در دیزین ضمن تقدیر از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان البرز به منظور برگزاری و میزبانی شایسته این دوره، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان البرز همواره در تمامی زمینه ها دارای فعالیت هایی مثمرثمر بوده و در میان برترین های کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه از تمامی مشکلات و مسائل جوانان از طریق ارتباط مستقیم با استان ها با خبر هستیم عنوان کرد: هیچ مسئله ای وجود ندارد که به آن توجه نشده باشد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: طبق برنامه ریزی های این وزارت، قصد داریم که سمن ها و به ویژه جوان ها توانمند شده و با اطلاع رسانی، همگان و به ویژه دستگاه های دولتی را با این تشکل ها آشنا سازند.

وی اضافه کرد: در همین راستا به دنبال ایجاد امکاناتی جهت معرفی تشکل ها در صدا و سیما و رسانه ها هستیم تا شاهد تغییرات موثری در این حوزه باشیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بخش جوانان وزارت ورزش و جوانان به خوبی فعال است، گفت: با توجه به رد شدن طرح تفکیک بخش جوانان از ورزش، ریاست جمهوری اعلام کرده است که طرح جدیدی در همین راستا ارائه می نماید.

وی عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید از ٥٠ تشکل ابتدایی، موفق به ثبت بیش از ٢ هزار تشکل از ٦ هزار تشکل پیش بینی شده رسیدیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خودم را از ابتدای قبول مسئولیت، مطالبه گر جوانان می دانم و تا زمانی که در این جایگاه هستم، در همین راستا حرکت خواهم کرد و در صورت نیاز در راستای بهبود وضعیت جوانان با مجامع استانی جلساتی برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: درخصوص دغدغه افزایش سن جوانی در تشکل ها نیز تلاش خواهیم کرد این امر در شورای ملی از 18 سالگی تصویب شود.

گفتنی است ، معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان همچنین از رویدادهای مثبتی همچون اخذ وام و تسهیلات کارآفرینی، تسهیل گری در خصوص امریه پسران و راه اندازی شبکه سازی ٣ شبکه تخصصی، خبر داد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار